torstaina, toukokuuta 13, 2004

Mainosten sukupuolivalinnat eri rooleihin

Kiinalaisten naisten mielestä ideaalisella aviomiehellä tulisi olla urakehityspotentiaalia ja hyvät tulot mieluummin kuin korkeat akateemiset saavutukset.

Tasa-arvosta huolimatta naiset suosivat herrasmiehiä. Keskivertomiesten hämmennys on silti ymmärrettävää. Rakennusmiesten viheltelykään naisten perään ei ole yksiselitteistä. Nykyään rakennusmies voi saada potkut flirttailulla ohikulkijoiden kanssa. Toisaalta osa naisista pitää saamastaan huomiosta ja "miesten seksuaalisesta rehellisyydestä".

Naisille löytyy apu seksuaalisten halujen puutteeseen:
Women suffering sexual problems ranging from a general lack of desire to severe genital deformity are being prescribed vibrators on the National Health Service to help them rediscover their sex drive. Almost half of all women suffer from a sexual dysfunction, and sex shops and their accoutrements could be a vital part of their therapy
Sarjassamme mauttomia tv-mainoksia: Nainen kuulee avunhuutoja ja huomaa, että mies roikkuu kolmannen kerroksen ikkunalaudalla. Nainen sanoo "älä liiku!" ja rientää portaat alas. Nainen ei pelastakaan miestä vaan, siirtääkin Toyotansa pois putoamassa olevan miehen alta ja kävelee pois. Mietintäänpä hetki mainosta vaihdetuilla henkilöillä. Entä jos putoamassa olisi ollut lapsi, nainen tai vanhus nuhjuisen miehen sijaan? Entä jos autoaan olisi mennyt siirtämään mies? Eikö mainos olisi ollut paljon tehokkaampi vaihtoroolituksella miehitettynä? Autohan olisi näkynyt vielä paljon arvokkaammassa valossa, jos putoamisvaarassa olisi ollut lapsi tai nainen. Tai peräti vammainen musta tyttölapsi. Todella ajattelematonta mainossuunnittelua.

20 usein kysyttyä kysymystä konservatiiveista.

Laihduttamisen hankaluuteen löytyy syitä myöskin aivoista.

Kaikki tarpeellinen tieto sooloseksistä.

Libertarismi ei ole onnistunut poistamaan ei-toivottuja teiniraskauksia ja vähentämään sukupuolitauteja:
We are told, farcically, that the answer is more sex education and greater availability of contraception. The facts scream otherwise. We have never had so much sex education and never so much contraception, and the result is a vast increase in teenage pregnancy.

Ei kommentteja: