perjantaina, tammikuuta 07, 2005

Näin YTM vie naiset

Ellit:
Olen n. 25v sinkkumies eteläsuomesta ja olen täysi sika, mitä tulee naisten kohteluun. Minut on siunattu tummilla hiuksilla ja vähän suomalaisesta poikkeavalla ulkonäöllä, olen pitkä ja urheilullisen näköinen...

...mutta, olen perkeleen hyvä heittämään läppää ja valkosia valheita, joihin suurin osa mimmeistä uskoo, tai haluaa uskoa ja niimpä olen pokaillut vuosia naisia ja saldo on kolminumeroinen. Yleensä kaava menee näin: Yöelämässä tapaaminen, valheita, lisää valheita ja naisen ulkonäön kehumista, toinen tapaaminen, kaato ja hyvästit! Puhelimessa on muistissa aina kymmeniä numeroita ja poistan heti ne joilta olen pillua saanut.

Minua ei kiinnosta seurustella yhdenkään naisen kanssa, kun tiedän millaisia lutkia he oikeasti ovat. Jos vastaan tulee se uusi, ihana mies joka lupailee kuun taivaalta ja kertoilee romanttisia valheita, niin lupaukset ja parisuhteet ei paljoa vaakakupissa paina. Neidit kaatuu ja kiltit miehet kärsii hiljaa, kun me panomiehet höylätään kihlattuja, puolisoita ja tyttöystäviä.

Olen kertonut satoja kertoja samat valheet siitä miten erinomainen ja erilainen kyseinen nainen on, miten hänen ulkonäkönsä hurmasi, kiihoittaa jne. Nykyään oikeen huvittaa, kun näkee ne rakkaudenpunan täyttämät naisten kasvot sekstaillessa ja sen samanlaisen itsekkyyden ja roikkumisen mitä sänkypuuhien jälkeen ilmenee. Pieni osa naisista hakee itsekin vain seksiä, mutta suurinosa ei. Alussa kysyin itseltäni, että onko naisilla ollenkaan mitään logiikantajua tai järkeä kun poikaystävää, tai miestä haetaan? Nykyään tiedän vastauksen ja se on: Ei ole.
Tuo tarina kuulostaa kauhealta sekä naisten että ATM:n näkökulmasta, mutta valitettavasti se kuulostaa myöskin liian todelliselta. Kun mies on sujuvakielinen ja komea hän saa punastelevat tytöt paloihinsa ja seksiä samana iltana.

Siinä sivussa häneltä menee kunnioitus naisia kohtaan ja naisilta usko miehiä kohtaan. Tuollainen mies huomaa, että mitä paksumpaa puppaa naisille syöttää, sitä auliimpia naiset ovat häntä uskomaan. Rehellisyyteen ja omana itsenään olemiseen uskovat ATM:t istuvat seinäruusuina, kun pelimies hoitelee hommat. Ei hyvältä näytä.

Ei kommentteja: