tiistaina, tammikuuta 06, 2009

Nörtti

Tutkija: Urpilaisen sanoma jää glamourin jalkoihin

Tulta munille

Ikkuna feminismiin

Nörtti

31 kommenttia:

  1. Anonyymi6/1/09 10:35

    Tuohon nörttisarjikseen viitaten, onkohan noista Fleshlighteistä oikeasti mihinkään, onko kellään kokemuksia?-) Olen aina nauranut sillekin kun jenkkileffoissa pojilla on vessapaperin lisäksi aina myös kosteusvoidetta lähettyvillä.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi6/1/09 11:21

    Arvot persiillään.

    Päihdeäitien pakkohoidolle ristiriitainen vastaanotto

    Äitien pääsy päihdekuntoutukseen ei ole ongelma, ylitarkastaja Tuulikki Forssén Etelä-Suomen lääninhallituksesta sanoo.

    "Äidit ovat aina etusijalla. Tarkkaan ymmärretään se, että kysymys on myös lastensuojelusta."

    VastaaPoista
  3. tN "Tuohon nörttisarjikseen viitaten, onkohan noista Fleshlighteistä oikeasti mihinkään, onko kellään kokemuksia?"

    Kaverilla oli tapana aika ajoin tehdä ns. "viihde" reissuja läheiseen kaupunkiin (silloin asuin pienellä maaseutupaikkakunnalla kun nämä tapahtui). Ei kaupunki aivan kauhean kaukana ollut, noin 50 km päässä, mutta kuitenkin kaveri varasi itselleen yleensä hotellihuoneen huilipaikaksi ja jos sattuisi jotain vaikka lohkeamaan. Varuille, jos käy huonosti niin kuin yleensä, kaveri kävi ostamassa jonkin pimperon pornokaupasta. Ei tainnut olla kuitenkaan tuollainen Fleshlight. Täytti kuitenkin kuulemma tarpeen vähintään tyydyttävästi, ei tarvinnut olla ns. yksin hotellihuoneessa :)
    Ja kiintymyksestä osittanee myös se, että kaveri oli antanut tuolle vempeleelle oikein oman nimenkin: Irma :)

    VastaaPoista
  4. Sofian Sohva: Naiset haluavat vain seksiä

    Krister 20v:
    Tapasin upean naisen jokin aika sitten. Hän ei halua kanssani vakavaa suhdetta vaan pelkkää seksiä. Tiedän, että omistan valtavan peniksen. Tämä asia vaivaa minua. Kun juttelen entisten tyttöystävieni kanssa, niin he muistavat seurusteluajastamme ainoastaan upean seksin eikä mitään muita hyviä asioita. Tuntuu siltä, että en saa muodostetuksi vakavalla pohjalla olevaa parisuhdetta, koska seksi vie kaiken huomion. Mikä avuksi?

    Sofia:
    Maailma on monin tavoin ylierotisoitunutta. Kun nykyihmiset kohtaavat toisiaan, mennään suoraa päätä sänkyyn, ennen kuin tiedetään toisesta henkilöstä juuri mitään. Yhdenillanjutut ovat täysin hyväksyttyjä isolle joukolle ihmisiä ja niistä on tullut enempi sääntö kuin poikkeus. Toisinkin voisi käyttäytyä.

    Ole tyytyväinen, että olet hyvin varustettu mies. Sinulla on mainiot edellytykset onnistua parisuhteessa. Mutta anna aikaa sekä seuraavalle naisellesi että itsellesi ihastua ja rakastua toisiinne. Tutustukaa kunnolla. Anna naiselle mahdollisuus kiinnostua älystäsi, keskusteluistasi ja harrastuksistasi; pidä peniksesi piilossa. Seurustele vanhanaikaisesti, vain käsi kädessä kulkien. Suostu seksiin vasta sitten, kun huomaat tunteita olevan ilmassa.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi6/1/09 12:29

    Tekopilluista tulikin mieleen, että uusimmassa Anttilan kuvastossa oli erilaisia peniksen muotoisia dildoja myynnissä. Minkäköhänlainen poru nousisi, jos kuvastossa olisi tekopilluja myynnissä? Varmaan se olisi kauheaa naisten alistamista, aivan niin kuin homoporno.

    Käsirasva masturboinnissa saattaa puolestaan olla siksi jenkkilässä suosittu, koska siellä niin suuri osa miehistä on ympärileikattu.

    Homo

    VastaaPoista
  6. Anonyymi6/1/09 13:29

    Homo huomautti:
    "Käsirasva masturboinnissa saattaa puolestaan olla siksi jenkkilässä suosittu, koska siellä niin suuri osa miehistä on ympärileikattu."

    Haa, voit olla ihan oikeassa. Harvemmin tulee mietittyä tuota asiaa. Mutta nyt tulee samalla mieleen se eräskin Seinfeldin jakso, jossa asiaa käsiteltiin. Georgea dissattiin naturellistä peniksestä, vai miten se meni.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi6/1/09 14:34

    Lukevatkohan ne Australiassa femakkolehti Vulvaa tms?

    VastaaPoista
  8. Anonyymi6/1/09 16:05

    Eikös Suomessakin Katajanokalla joku vanhempi hienostorouva liekittänyt alastoman lääkärimiehensä hengiltä parisen vuotta sitten. Selitteli sitten jälkeenpäin, ettei ollut tarkoitus tappaa, vaan muuten vain riehua ja haluta huomiota ja selvisi muistaakseni varsin lievällä rangaistuksella.

    Homo

    VastaaPoista
  9. Anonyymi6/1/09 16:12

    Katajanokan polttajasta, jonka nimeä en nyt tässä viitsi mainita, oli näköjään 25.1.2007 juttu Iltasanomissa. Eukko selitteli, että: "Luulin voivani sytyttää palamaan ja sammuttaa saman tien, mutta se ei sitten käynytkään niin." Ambulanssimiehet olivat hämmästyneitä, että mies oli niin pahasti poltettuna vielä tajuissaan ja pystyi vielä lääkärinä kommentoimaan tilannetta lääketieteellisesti, mutta tämä ei estänyt miehen menehtymistä myöhemmin sairaalassa äärimmäisen pahoihin palovammoihinsa.

    Uutisisen mukaan mies oli jo ennen tätä tapahtumaa joutunut pitkään elämään väkivallan pelossa. Läheiset olivat yrittäneet saada miehen jättämään vaimon.

    Nainen vastasi tästä järkyttävästä rikoksestaan oikeudessa vapaalta jalalta ja sai vain 9 vuoden vankeutta. Ensikertalaisena vapautunee puolessa tuossa ajasta.

    Homo

    VastaaPoista
  10. Anonyymi6/1/09 16:14

    Linkki vielä uutiseen polttajanaisesta.

    Homo

    VastaaPoista
  11. Anonyymi6/1/09 16:14

    "selvisi muistaakseni varsin lievällä rangaistuksella."

    Tämä olisi oiva aihe tutkimukselle. Mutu-tuntu on, että naisten tuomiot ovat usein lievempiä. Lisäksi laki päästää lapsensa tappaneen äidin vähemmällä, kuin samaan syyllistyvän isän.

    Urpilaisen sanoma? Onko sillä muka sellainen? Puhdas broilerihan se vain on, ja yritttää vielä naiseudellaan kerätä pisteitä, mikä on sääälittävää.

    VastaaPoista
  12. Anonyymi6/1/09 16:17

    Sitten kun on nelisen vuotta istunut vankilassa ja vapautuu noin 65-vuotiaana, niin mahtaakohan tappajanainen vielä päästä nauttimaan polttamansa miehen ansiosta lesken eläkkeestä?

    Homo

    VastaaPoista
  13. Anonyymi7/1/09 00:24

    Rikollisetkin ovat sisäistäneet yhteiskunnan normeja:

    Seksirikollisia paljastava sivusto rikollisliigan ylläpidettäväksi

    Ihmiset ehkä ajattelevat, että koska olemme ammattirikollisia, meillä ei olisi minkäänlaista moraalia. Otamme etäisyyttä kaikkeen naisia ja lapsia kohdistuvaan väkivaltaan, Acar sanoo Crimenewsille.

    http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Seksirikollisia+paljastava+sivusto+rikollisliigan+yll%C3%A4pidett%C3%A4v%C3%A4ksi/1135242534603

    VastaaPoista
  14. Anonyymi7/1/09 10:25

    "Nainen vastasi tästä järkyttävästä rikoksestaan oikeudessa vapaalta jalalta ja sai vain 9 vuoden vankeutta. Ensikertalaisena vapautunee puolessa tuossa ajasta."

    Tuo nyt on ihan linjassa kaikkien henkirikosten kanssa. Jos tappaa "puolivahingossa" niin se on sen 6-10 v linnaa. Ainoastaan Dr. Mengele saa vahingossa tehdystä taposta yli 9 v.

    - Syltty

    VastaaPoista
  15. Anonyymi7/1/09 11:41

    Syltty, minusta toisen polttaminen hengiltä ei ole mikään puolivahinko, vaan poikkeuksellisen raaka teko, josta on täytynyt tietää seurauksen. Minusta tuosta kuuluisi saada elinkautinen murhasta.

    Homo

    VastaaPoista
  16. Anonyymi7/1/09 11:48

    "Linkki vielä uutiseen polttajanaisesta."

    Ensimmäinen kommentti on jotain käsittämättömän typerää:

    "Niin...?

    edit: olisiko tuo viihde- ja hömppäthread ollut kuitenkin oikeampi osoite?"

    Viihdettä ja hömppääkö miehen polttomurhaaminen on?

    VastaaPoista
  17. Anonyymi7/1/09 12:35

    Turo: Nykyinen Hesarin versio uutisesta on paljon mielenkiintoisempi:

    Järjestö perusteli toimintaansa halulla ehkäistä naisiin ja lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa.

    Tässä se nähdään, feministit ja rikolliset ovat luonnollisimmat yhteistyökumppanit. Molemmat haluavat tuhota yhteiskuntaa, rikolliset haluavat pillua ja feministin ikuinen ongelma on saada kunnon munaa; pro-feministimiehet eivät kostuta pillua. Koskahan Suomessa nähdään moottoripyöräjengien ja feministien yhteistyötä?

    VastaaPoista
  18. Anonyymi7/1/09 13:16

    Ainahan rikolliset ovat suojelleet naisia ja lapsia ja rankaisseet raiskaajia ja pedofiileja vankilassa mm. tappamalla.

    VastaaPoista
  19. Anonyymi7/1/09 14:30

    Eikö ainakin Ruotsissa monet feministit ole jo ihan omasta takaa rikollisia? Eikös Panu jossain vaiheessa raportoinut kuvien kera jostain femakoista, joiden jäljiltä oli verilänttejä maassa, kun nämä olivat hyökäneet pesäpallomailoin tissibaarista tulevien kimppuun. Samoin se joku naispoliitikko ajoin humalassa mopotytön päälle, eikä kai edes noussut autosta katsomaan kuinka kävi jne. Olikohan sama naispoliitikko, joka käytti työnantajan luottokorttia kuin omaansa jne. Suomessakin joku vasemmistolesbo taisi kavaltaa puoleeltaan huomattavan summan rahaa johonkin parisuhteensa virallistajaisiin jne.

    Homo

    VastaaPoista
  20. Anonyymi7/1/09 16:44

    http://www.iltalehti.fi/sofiansohva/200812108689884_ss.shtml

    Äidin ja lasten alastomuus
    10.12.2008 15:01
    Seurustelen nelikymppisen naisen kanssa, jolla on 14- ja 11-vuotiaat poika ja tytär. Poika on puberteetissa ja karvat ovat jo alkaneet kasvaa. Koko perhe käy saunassa yhdessä. Kysyin, että eikö tuo ole vähän kummallista, kun teini-ikäinen poika ja äiti saunovat ja peseytyvät yhdessä ilkosillaan. Kumppanini vastasi, että ei hänen mielestään, koska kyseessä on oma lapsi ja lisäsi, että sitten kun poika itse haluaa muuttaa käytäntöä, niin se tapahtuu. Eräs terveydenhoitaja sanoi kerran juuri noin, että impulssi tulee kyllä nuorelta itseltään. Koska tänä päivänä saa lukea kaikenmaailman insestitapauksista, niin huolestuttaa. Muutenkin äiti voi ennen saunaan menoa kekkuloida ilkosillaan ihan tuosta vaan kylpytakkia etsiessään. Mitä mieltä olet?

    TAPANI

    Sofia: Perheillä - ja myös ystävillä keskenään - näyttäisi olevan alastomuuden ja saunakulttuurin kanssa hyvinkin vaihtelevia tapoja. Jotkut eivät edes koe alastomuutta alastomuutena, jos se liittyy saunomiseen.

    Normaalisti nuoret alkavat peseytyä ja saunoa yksin ja verhota itsensä noin 12-13-vuotiaina; näin tekevät sekä pojat että tytöt. Kehittyvän muuttuneen kehon kanssa on jokaisella yksinkin riittävästi hämmennystä eikä sitä halua esitellä muille. Poikalapsi kehittyy aika monsterimaisesti - kivekset ovat jo kasvaneet, kun penis on vielä ihan pieni.

    Murrosikäinen poika ei halua tulla kiihotetuksi. Äitien tulisi tätä asiaa kunnioittaa ja pukeutua niin kuin talossa olisi vieraita. Jos äiti ei asiaa ymmärrä, pojan, varsinkin yksihuoltajaperheessä, saattaa olla vaikeata sanoa sitä äidille koska ei tahdo tätä loukata. On hyvä, jos ulkopuolinen ihminen, kuten sinä, voi ottaa asian puheeksi.

    Tuskin sinun insestistä tarvitsee olla huolissaan, jos äiti saunoo sekä tyttärensä että poikansa kanssa yhtaikaa.




    Pojan kehitys "monsterimaista"? Siis hirviömäistä. Hieman asenteellista?

    VastaaPoista
  21. Anonyymi7/1/09 16:58

    "Ainahan rikolliset ovat suojelleet naisia ja lapsia ja rankaisseet raiskaajia ja pedofiileja vankilassa mm. tappamalla."

    Eli siis tupla rangaistus?
    Pannaan vankilassa hanuriin ja/tai henki vielä pois kaupanpäälle?

    Jaa mutta tulisikos niistä naisia ja lapsia "suojelevista" rikollisista myös raiskaajia tuolla toiminnalla? Saisivatkohan rikollisetkin tuolloin lisärangaisuksen esim. henki pois? Sitä ennen tietty heitäkin vedellään hanuriin, eli ollaan ikään kuin itseään ruokkivassa kierteessä...

    VastaaPoista
  22. Anonyymi8/1/09 11:24

    Olen aina nauranut sillekin kun jenkkileffoissa pojilla on vessapaperin lisäksi aina myös kosteusvoidetta lähettyvillä.

    No tämä voi liittyä siihen, kun noin 90% jenkkimiehistä on ympärileikattuja - luonnonllinen lubrikaatiohan ei kovin näpsäkästi ilman esaria toimi, joten on ymmärrettävää, jos kosteusvoide on pidempiin runkutus-sessioihin välttämätön varuste.

    Tosin tarkoittanet 'liukasteita' etkä 'kosteusvoiteita'? Tosin en kovin paljon tiedä näiden litkujen eroista, tai leffoista joissa tuollaisia esiteltäisiin, joten ehkäpä hyvinkin olet oikeassa.

    Tästä tuleekin tosi pirullinen ajatus mieleen (mutta se on jo niin naurettava etten voi sitä ottaa vakavasti) - voisiko olla, että ympärileikkausta halutaan ylläpitää niin suuressa mittakaavassa, jotta liukastevoidebisnes kukoistaisi maksimaalisesti? (-8

    - Vortac

    VastaaPoista
  23. Anonyymi8/1/09 11:26

    Mutta nyt tulee samalla mieleen se eräskin Seinfeldin jakso, jossa asiaa käsiteltiin. Georgea dissattiin naturellistä peniksestä, vai miten se meni.

    Mikähän jakso mahtoi olla kyseessä? Itse en tuollaista muista, mieleen tulee lähinnä jakso, jossa George pääsi NÄKEMÄÄN ei-ympärileikatun peniksen, ja sitä sitten kahvipöydässä kauhisteltiin.

    - Vortac

    VastaaPoista
  24. Anonyymi8/1/09 11:31

    Syltty, minusta toisen polttaminen hengiltä ei ole mikään puolivahinko, vaan poikkeuksellisen raaka teko, josta on täytynyt tietää seurauksen. Minusta tuosta kuuluisi saada elinkautinen murhasta.


    Jep, tuo 'puolivahinko' on vähän outo sana mullekin, ja vahingossa tappaminenhan voisi olla vaikka niin että kompastuu mattoon samalla kun kantaa jotain happoa kädessään ja se sitten osuu toisen naamaan ja saa tämän horjahtamaan parvekkeelta alas niin että kravatti jää kaiteeseen kiinni ja hirttää uhrin.

    Mutta puolivahinko? Hmm.. että tahallaan heittää sen hapon kasvoihin ja sitten vielä tönäisee parvekkeelta alas, ilman -varsinaista tarkoitusta tappaa-..? Tai jättää yrittämättä pelastaa?

    Mielestäni tuo on kyllä aika mielenvikaista touhua, että POLTTAA toisen ihmisen ikäänkuin 'leikillään', tai sammuttaakseen heti jälkeenpäin? Mitä helv, ei kai ihan täysjärkiset ihmiset noin toimi. Jos mies olisi tuon tehnyt, kyllä siinä olisi varmasti tapahtunut vähemmän 'ymmärtämistä' ja miehen selitteyjen kuuntelemista.

    - Vortac

    VastaaPoista
  25. Homo
    "Syltty, minusta toisen polttaminen hengiltä ei ole mikään puolivahinko, vaan poikkeuksellisen raaka teko, josta on täytynyt tietää seurauksen. Minusta tuosta kuuluisi saada elinkautinen murhasta."

    Olet tietenkin aivan oikeassa ja olen samaa mieltä kanssasi. Valotinkin lähinnä sitä että ei tässä ole minkäänlaista naisvähennystä tehty, vaan tuomio vastaa suomalaisen oikeuden linjaa.

    Esimerkiksi mun mielestä tuossa tapauksesa tuo 9v pitäisi tulla jo pelkästä törkeästä pahoinpitelystä, vaikka uhri olisi jäänyt henkiin. Maksimi törkeästä pahoinpitelystä on 10v ja palovammat ovat varmasti kivuliaimpia vammoja mitä on olemassa.

    Mutta kuten sanoin, ainoastaan tohtori Mengele voi saada maksimituomion törkeästä pahoinpitelystä tai taposta.

    - Syltty

    VastaaPoista

Valitse itsellesi joku nimimerkki, jotta keskustelujen seuraamisesta tulisi helpompaa. Älä laita ruksia kohtaan "Anonyymi".