lauantaina, heinäkuuta 04, 2009

Nuoren Eevan kirja

Nuoren Eevan kirja
"Ajattele, miten ihmeelliseltä tuntuu, kun ensi kertaa huomaat, että joku poika on ihastunut sinuun. Huomaat pian, että voit houkutella tuon pojan melkein minkälaiseen mielettömyyteen tahansa. Se on ihanan itsevarmuuden tunnetta, vasta heränneen naisellisuuden vaistoamista, hiukan vaarallisen tuntuista ja jännittävää. Ja pojan pään pyörälle paneminen on lopuksi niin helppoa, ettet huomaakaan, kun olet jo aloittanut leikin, jota et pian enää pystykään hallitsemaan. On jännittävää kokeilla vasta heränneen voimansa määrää, mutta reilua se ei ole."

Hands off my son! Suddenly he's a hunky 17-year-old and my man-eating friends start flirting with him

First picture: Britain's oldest mother and her new son

64 kommenttia:

  1. Mielenkiintoinen aihe tuossa Nuorten Eeva -jutussa.

    Jos seksuaalisesta vallasta puhuminen on loppunut, se voi johtua siitäkin, että oikeastaan aika harvalla tytöllä on niin paljon viehätysvoimaa, että he voivat saada tuosta vain jonkun ihastumaan itseensä tai muutenkaan väärinkäyttämään valtaansa. Lehteä ei kannata tehdä tuollaiselle vähemmistölle, sillä se karkottaa enemmistön.

    Toimituksen on siis keksittävä tapa puhua seksistä tavalla, joka vetoaa mahdollisimman suureen osaan tytöistä. Silloin juttuihin saattaa tulla "näin viettelet" -tyyli. Tuollaisista vihjeistä ei loukkaannu monikaan, mutta arvaten näkökulma saattaa tosiaan kannustaa seksuaalisen vallan väärinkäyttöön.

    Näin siis toimiin nykyaikainen äärimmilleen kaupallistunut, jopa tieteellistynyt lehdistö. Ennen oli ajat leppoisammat ja toimittajat saattoivat kirjoittaa vähän mitä sattuu, kunhan pysyivät ns. hyvän maun rajoissa.

    VastaaPoista
  2. Artikkelin pointtihan oli kai siinä, että jos huomaa jonkun olevan kiinnostunut itsestään, se ei anna oikeutta käyttää tätä ihmistä hyväksi millään tavalla (esim. oman itsetunnon buustaukseen, tehtäviensä teettämiseen muilla jne). Olen ollut ihan siinä uskossa, että tällaista tapahtuu, siksi kaipailin nykylehtiinkin vastuunkantamisen näkökulmaa.

    Seksuaalisesta vallasta ja sen käytöstä lehdet puhunevat paljonkin, joskaan ei noilla termeillä ("näin viettelet miehen"-tyyppisiä juttuja). Mutta kuinka paljon käsitellään vallankäyttöön liittyvää vastuuta?

    VastaaPoista
  3. En saa kiinni vastauksesi pointista siis siinä mielessä, että mihin puoleen tekstissäni, jos mihinkään, viittaat. Tarkennetaan nyt kuitenkin asiantuntemattomia ajatuksiani.

    Ennen kai oli tyttöjen kasvatuksen pääpointteja siveys. Se kai tarkoittaa että piti suhtautua pidättyväisesti ja moraalisesti omaan seksuaalisuuteensa. Siveysoppi tarkoitti vielä joku aika sitten moraalioppia, etiikkaa.

    Miksi siveyden opettamisesta on luovuttu, jos nimittäin on, noissa lehdissä? Mieleen pupsahtaa väistämättä median yleinen kehitys aatteellisesta kaupalliseen. Nykyään lehden tavoitteena on myydä mahdollisimman paljon. Samaan aikaan lukijoista tiedetään paljon enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

    Sitten mietin, miksi siveyden opettaminen ei sovi kaupalliselle lehdelle, miksi lukijat eivät siitä (ehkä) tykkää.

    Sitten harhailin sellaiseen ajatukseen, että todellisuudessa suurin osa tytöistä ei edes kaipaa mitään siveysoppeja, koska heidän viehätysvoimallaan suurin ongelma ei ole pidättäytyminen ja seksuaalisen vallan väärinkäyttö vaan se, mistä ylipäänsä löytäisi poikakaverin.

    Tietysti on tyttöissäkin vamppeja, mutta ei kai lehteä heille tehdä vaan enemmistölle. Enemmistöä taas saattaisi jopa ärsyttää jutut, joissa heidän seksuaalista valtaansa ikään kuin liioiteltaisiin.

    En siis ottanut kantaa siihen, pitäisikö siveyttä tytöille opettaa vai ei. Mutta otetaan nyt sitten: pitäisi.

    VastaaPoista
  4. Tomi, ok, nyt ymmärsin :)
    Tosin olen itse sitä mieltä, että nuorille naisille ei pitäisi opettaa siveyttä vaan vastuunkantamista. Mutta ehkä se on sama asia eri näkökulmista katsottuna?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi4/7/09 18:23

    MM:"Seksuaalisesta vallasta ja sen käytöstä lehdet puhunevat paljonkin, joskaan ei noilla termeillä ("näin viettelet miehen"-tyyppisiä juttuja). Mutta kuinka paljon käsitellään vallankäyttöön liittyvää vastuuta?"

    Eniten ärsyttää tuo naisten
    elämässä hallitseva pakkomielle, ikäänkuin mediasta lähtöisin. Nuoren naisen kuin naisen pitäisi saavuttaa mahd. varhain jonkinlainen muotilehdissä tm. määritelty psyykkisen hekuman tila, johon sisältyy vastuutonta vallankäyttöä ja tarve pompotella ja loukata miesten tunteita.

    Kaikkia naisia ollaan median kautta vetämässä mukaan samaan sirkukseen, joka puolelta naisen elämässä kuuluu, että
    hei sinä uusi uljas nainen itsenäisty jo ja ala käyttää valtaasi oikein kunnolla, ala elää kuin naisen pitääkin, niin pääset mukaan hubaan...


    Bmad

    VastaaPoista
  6. "Tomi, ok, nyt ymmärsin :)
    Tosin olen itse sitä mieltä, että nuorille naisille ei pitäisi opettaa siveyttä vaan vastuunkantamista. Mutta ehkä se on sama asia eri näkökulmista katsottuna?"

    Omasta mielestäni ei ihan sama. Siveysopin aikana ei oikein mistään seksiin liittyvästä asiasta puhuttu sen omalla nimellä. Sinänsähän siveysoppi muutenkin oli perinteisesti oppia seksin välttämisestä (kärjistys). Ja nuoret naiset käyttävät seksuaalista valtaansa lähinnä miehiin, joiden kanssa he EIVÄT harrasta seksiä.

    VastaaPoista
  7. Tää nyt ei kuulu tähän mutta tämän blogin teemaan kuitenkin.

    Kirjoitin aiemmin NYTKIS-nimisestä poppoosta, jota verovaroillamme tuemme merkittävällä summalla. Poppoon toiminta taitaa olla pitkälti lausuntojen antamista. Ainakaan nettisivujen arkisto-osastossa ei ole oikein mitään paitsi näitä lausuntoja.

    No, saammeko vastinetta verovaroillemme. Olen silmäillyt muutamaa lausuntoa ja ainakin on selvää, että tasa-arvo ei ole tähtäimessä vaikka sillä perusteella valtionavustus vakinaistettiin.

    Esimerkiksi vakutuutusyhtiöt eivät kuulemma saisi määrätä vakuutusmaksuja sukupuolen mukaan. Ensin ajattelin, että mitä helvettiä, onko ne sittenkin tasa-arvon asialla? Äkkiseltään nimittäin luulisi, että tapaturma-alttiimmat yms. miehet tuosta hyötyisivät. Joo, ei se pointti kuitenkaan se ollut, vaan oltiin huolestuneita siitä, että kauemmin elävät naiset joutuisivat maksamaan miehiä korkeampaa maksua vapaaehtoisesta eläkevakuutuksesta. Toive siis oli, että lailla varmistettaisiin, että miehet maksavat myös naisten vapaaehtoiset eläkkeet. Mitenhän tuossa kävi?

    Väkivallasta NYTKIS ajattelee kuin pahin telaketjufeministi: "Lähisuhdeväkivallasta puhuttaessa mainitaan nykyään usein, että naisetkin kykenevät väkivaltaan. Tosiasia kuitenkin on, että pääosa lähisuhdeväkivallan uhreista on naisia ja lapsia."

    Hienosti kiteytetään tuossa feministinen tapa argumentoida, vääristely ja toivoton epäloogisuus pariin virkkeeseen.

    Ymmärrän, että pää-äänenkannattajassaan tappolistoja laativa vääristelyn Suomen mestaruutta tavoitteleva Naisliitto Unioni hykertele, mutta mitähän nuo puolueitten naisjärjestöt kuvittelevat tämmöisestä paskanjauhannasta hyötyvänsä? Sormipystyssä mennään äänestäjien eteen kertomaan, että tiesittekö muuten, että naiset eivät ole väkivaltaisia ja miehet ne vasta lapasia hakkaakin. Täyspäinen kuulijakunta tuskin tuosta innostuu ... tai mistä sen tietää.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi4/7/09 20:50

    Oho, oho, Hesariltahan tulee suorastaan konservatiivista juttua:

    http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomessa+on+kasvamassa+is%C3%A4tt%C3%B6mien+poikien+sukupolvi/1135247428585

    Yksinhuoltajaäitejä on Suomessa yli 100 000, ja heillä on 150 000 alaikäistä lasta. Jos noin puolet syntyneistä lapsista on poikia, kasvamassa on koko joukko enemmän tai vähemmän isättömiä miehenalkuja.

    Tilastoissa isättömillä pojilla ei mene hyvin: he tekevät enemmän rikoksia ja kuolevat nuorempina kuin muut miehet.

    Useimmat yksinhuoltajaäidit tietävät hyvin, että kasvaakseen tasapainoisiksi aikuisiksi heidän poikansa tarvitsisivat isää – tai ainakin miehen mallia. On lapselle vain haitaksi, jos eron jälkeen äidin rooli paisuu ja isän ohenee.

    VastaaPoista
  9. "Lähisuhdeväkivallasta puhuttaessa mainitaan nykyään usein, että naisetkin kykenevät väkivaltaan. Tosiasia kuitenkin on, että pääosa lähisuhdeväkivallan uhreista on naisia ja lapsia."

    No väärää tuossa on 2 asiaa:

    1. Naisten väkivaltaa ei todellakaan mainita usein.

    2. Tuo yrittää välittää sen mielikuvan, että lasten pahoinpitelijöinä olisivat lähinnä vain miehet. Vaikka naiset ovat tässä hyvin "ansioituneita."

    VastaaPoista
  10. Anonyymi4/7/09 21:00

    Perusvireeltään tuo Pravdan juttu oli enemmän tai vähemmän miesvihamielinen. Avioeronkin annettiin ymmärtää johtuvan vain miehestä, kun mies ei kestä naisen muuttumista äidiksi samoin kuin sen, että yhteydet lapsen ja isän välillä katkeavat.

    Homo

    VastaaPoista
  11. Anonyymi4/7/09 21:04

    Karseaa miesvihamielisyysmeemejä tuo NYTKIS taas levittämässä. Aivan yhtä totta lienee se väittämä, että "pääosa lähisuhdeväkivallan uhreista on miehiä ja lapsia". Ihmeellistä kuinka keinotekoisesti aina pitää niputtaa lapset mukaan naisten kanssa, niin kuin naisilla ja lapsilla olisi asiassa mitään yhteistä. Tosiasiassa lasten pahoinpitelisistä ja tappamisesta vastaavat pääosin naiset.

    Homo

    VastaaPoista
  12. Looginen virhe taas on, että mikään tuossa ei todista, etteikö naiset kykenisi väkivaltaan vaikka viittaussuhde virkkeiden väliin on rakennettu antamaan sellainen käsitys. Etenkään se, että pääosa uhreista on lapsia ei todista, että naiset eivät kykenisi väkivaltaan. Jos nimittäin pääosa uhreista (naisten ohella) on lapsia, pahoinpitelijä voi olla miehen lisäksi nainen (tai vaikka koira), kuten muuten useammin onkin. Siis nainen, ei koira. Virkkeen kirjoittaja on joko tyhmä tai vääristelee tahallaan. Luultavasti molempia.

    ---

    "Lähisuhdeväkivallasta puhuttaessa mainitaan nykyään usein, että naisetkin kykenevät väkivaltaan. Tosiasia kuitenkin on, että pääosa lähisuhdeväkivallan uhreista on naisia ja lapsia."

    VastaaPoista
  13. Anonyymi4/7/09 21:54

    On myös syytä muistaa, että keinotekoisella niputtamisella voi vääristellä todellisuutta hyvin paljon. Hypoteettisena esimerkkinä tilanne, jossa 33 % lapsia, 33 % naisia ja 33 % miehiä voidaan sanoa aina yhtä hyvin valehtelematta, että:

    -Suurin osa uhreista on lapsia ja naisia
    -Suurin osa uhreista on lapsia ja miehiä
    -Suurin osa uhreista on (aikuisia) naisia ja miehiä

    Homo

    VastaaPoista
  14. Jotta asian karmeus tulisi vielä selvemmäksi, NYTKISen lausunto liittyi YK:n lapsen oikeuksien yleissopimuksen täytäntöönpanoon. Eli nämä moraalittomat paskat kääntävät lasten oikeudet naisten oikeuksiksi ja vielä niin, että naisten osuus lasten pääasiallisina pahoinpitelijöinä täysin peitetään

    VastaaPoista
  15. Anonyymi4/7/09 22:33

    Sorry, mutta ihan pakko on vielä pikkasen pistää NYTKISen näkemyksiä Suomen lasten parhaasta:

    "Lapsiin kohdistuvalla väkivallalla on yhteys muuhun väkivaltaan yhteiskunnassa. Suomessa naisiin kohdistuva väkivalta on yleinen ja vakava naisten ihmisoikeusloukkaus. Sen poistamista tai edes vähentämistä tulee priorisoida niin, että naisiin ja tyttöihin kohdistuvan väkivallan ehkäisytyölle osoitetaan riittävät ja pysyvät resurssit. Lähisuhdeväkivallan uhrina kuoli vuonna 2004 yhteensä 15 naista (Naisiin kohdistuva väkivalta 2005). Silti Suomessa ei ole riittävää palveluverkostoa uhreille, joista pääosa on naisia ja lapsia. Suomessa tarvitaan väkivallan ehkäisyssä ja asenteiden muokkaamisessa tiukempia toimenpiteitä."

    VastaaPoista
  16. Anonyymi4/7/09 22:56

    Mikä sanaparissa "seksuaalinen vallankäyttö" ja "parisuhde" mättää? Olisiko niin, että manipuloiminen ei edesauta parisuhteen onnellisuutta?

    Jos vallankäytöksi lasketaan se, että laitan ruokaa miehelleni ja pesen hänen pyykkinsä sekä siivoan kotimme ja hän palkitsee huomaavaisuuteni innokkuutena makuuhuoneessa, niin käytän valtaa mielelläni!

    -Onnellisesti naimisissa-

    VastaaPoista
  17. Jos seksuaalisesta vallasta puhuminen on loppunut, se voi johtua siitäkin, että oikeastaan aika harvalla tytöllä on niin paljon viehätysvoimaa, että he voivat saada tuosta vain jonkun ihastumaan itseensä tai muutenkaan väärinkäyttämään valtaansa. Lehteä ei kannata tehdä tuollaiselle vähemmistölle, sillä se karkottaa enemmistön.

    En ymmärrä, mitä oikeastaan tarkoitat. Suurimmalla osalla nuorista naisista, vaikka eivät kasvoiltaan prinsessoja olisikaan, on joka tapauksessa suunnattomasti seksuaalista valtaa, jonka avulla he kiusaavat miehiä ja poikia. Oletko katsonut maailmaa, tarkkaillut, mitä naiset tekevät miehille?

    Miten ihmeessä voit väittää, että seksuaalista valtaa on vain jollain häviävän pienellä vähemmistöllä?

    Jutuissasi on usein järkeä, mutta välillä vaikutat oudon feministiseltä disinformaatikolta, Tomi.

    - Vortac

    VastaaPoista
  18. Mielenkiintoinen on muuten myös tuo tapasi puhua asiasta - "saada väärinkäyttämään valtaansa" .. 'saada'?

    Siis tytöillä ei ole viehätysvoimaa, jolla SAADA joku väärinkäyttämään valtaansa?

    Toisinsanoen siis vastuu on taas miehessä, joka SAA naisen käyttämään valtaansa, ei niinkään naisessa, joka käyttää sitä omaksi huvikseen ja itsekkyytensä ja pahuutensa ajamana..

    Joskus nämä hienovaraiset sanavalinnat kertovat kirjoittajan arvomaailmasta todellisemmin kuin mikään muu.

    - Vortac

    VastaaPoista
  19. "En ymmärrä, mitä oikeastaan tarkoitat. Suurimmalla osalla nuorista naisista, vaikka eivät kasvoiltaan prinsessoja olisikaan, on joka tapauksessa suunnattomasti seksuaalista valtaa, jonka avulla he kiusaavat miehiä ja poikia. Oletko katsonut maailmaa, tarkkaillut, mitä naiset tekevät miehille?
    "

    No en ole tomin kanssa samaa mieltä, että valtaa olisi vain harvalla, mutta ei asia ole myöskään niinkuin sinä väität.

    Siis mielestäni se menee näin:

    ytm ja ytn ovat suht koht tasaveroiset, ehkä kuitenkin niin, että ytn on pikkasen paremmassa asemassa, joka kuitenkin heikkenee iän myötä. Yt-miehellä on valtaa kt- ja at-naisiin ja yt-naisella kt-miehiin ja at-miehiin, sekä joskus myös yt-miehiin.

    Kt-nainen on taas paremmassa asemassa kuin kt-mies. Eli kt-mies voi olla joko heikommassa, tai tasaveroisessa asemassa kt-naiseen nähden, muttei paremmassa.

    Samoin at-nainen on paremmassa asemassa kuin at-mies. Perusteet ovat samat kuin keskitasoisilla.

    Siten siis samassa kategoriassa mies on KORKEINTAAN samaa tasoa kuin nainen, ei ylempää.

    Mutta yt-miehellä VOI olla seksuaalista valtaa kt-naisiin ja at-naisiin. Ja kt-miehellä VOI olla (ei läheskään aina) seksuaalista valtaa at-naisiin.

    Ainoa , jolla absoluuttisesti ei koskaan ole seksuaalista valtaa on at-mies.

    VastaaPoista
  20. Anonyymi5/7/09 10:09

    "Suurimmalla osalla nuorista naisista, vaikka eivät kasvoiltaan prinsessoja olisikaan, on joka tapauksessa suunnattomasti seksuaalista valtaa, jonka avulla he kiusaavat miehiä ja poikia."

    On valtaa, mutta ei noin paljoa ole kuin luokan parhaimmannäköisillä. Loput saavat kiedottua pikkusormensa ympärille vain niitä ei niin kiinostavia poikia, joiden pyörittämisestä taas ei saa yhtään respektiä, pikemminkin päinvastoin.

    - Syltty

    VastaaPoista
  21. "Kt-nainen on taas paremmassa asemassa kuin kt-mies. Eli kt-mies voi olla joko heikommassa, tai tasaveroisessa asemassa kt-naiseen nähden, muttei paremmassa."

    KT ryhmä miehissä jakautuu
    selkeästi alempiin ja ylempiin. En silti henk.koht. näe, että kukaan KT mies voisi olla samalla arvostustasolla kuin KT nainen.
    Avioliitot voivat näiden välillä olla varsin toimivia, mutta sanan- ja teonvapaus voi olla vähän
    rajattua naisen asettamista.


    Bmad

    VastaaPoista
  22. Suoraan sanottuna minusta tätä Henryn et al esittämää teoriaa ei pitäisi ottaa hirveän tosissaan omassa elämässä. Nuo ryhmät, jotka teoriaa edellyttää, eivät ole lainkaan niin eksakteja kuin innostuneimmat tuntuvat kuvittelevan. Naisilla on hyvin erilaisia määriä seksuaalista valtaa ja monella on vähemmän kuin keskiverto miehellä. Se johtuu sekä ulkonäöstä että luonteesta. Seksuaalisen vallan määrä riippu myös tilanteesta eli siitä, millaisessa vuorovaikutuksessa kunkin ympäristön kanssa ollaan, eikä siis ole sillä tavalla lukkoon lyöty kuin moni tuntuu kuvittelevan. Seksuaalista valtaansa voivat niin naiset kuin miehetkin kehittää -- tai tuhota.

    Yhteiskunnallisia teorioita joutuu usein -- tai aina? -- viime kädessä arvioimaan moraalisilla kriteereillä. Tällä munsta tuntuu -menetelmällä arvioin, että että on hyvä että näistä asioista puhutaan ja tämä teoria ei suinkaan ole täysin hakoteillä. Pitäisi kuitenkin muistaa, että kyseessä on tiettyjä yhteiskunnallisia trendejä kuvaava abstrakti konstruktio. Sitä ei pitäisi yrittää soveltaa joka tilanteeseen eikä varsinkaan yksittäisiin ihmisiin.

    Jossain nykyisissä koululuokassa esimerkiksi on varmaan useinmiten tilanne, jossa tytöillä on abstraktina ryhmänä enemmän seksuaalista valtaa kuin pojilla. Tämä on kuitenkin niin yleisluontoinen havainto, että sen perusteella ei voi sanoa mitään Maijasta ja Matista yksilöinä tai mitä heidän elämänsä on luokan ulkopuolella tai tulevaisuudessa.

    Tästä päästään jo lähelle talousteorian kritiikkiä. "Henryn teoriaa" koskee suurin osa taloustieteen tunnetuista rajoitteista ja sen lisäksi vielä se, että puhutaan siis symbolisesta pääomasta, jota ei voi mitata lainkaan samalla tarkkuudella kuin taloudellista pääomaa, esim euroja.

    VastaaPoista
  23. Tommi:"Nuo ryhmät, jotka teoriaa edellyttää, eivät ole lainkaan niin eksakteja kuin innostuneimmat tuntuvat kuvittelevan. "

    Oma markkina-arvo on
    miehen varsin helppoa määrittää esimerkiksi sen perusteella miten paljon on tultu seksimielessä pokailemaan. Tätä ei tietenkään voi laskea silloin jos ei liiku ulkosalla.

    Jos pokataan useita kertoja vuoden aikana, vaikka pitäisi ihteään huonona silloin kuuluu KTM:iin.:)

    Henryn markkina-arvoteoriassa ei ole mitään vikaa. Henry on Jyväskylän pormestari.

    VastaaPoista
  24. Kappas, vaikuttaa siltä että monikaan täällä ei edes ole lukenut Henryn opusta, jossa asia kyllä selvästi esitetään.

    Suurimmalla osalla nuorista naisista on TODELLA PALJON seksuaalista valtaa. Teinipojat ovat esimerkiksi niin hormoniensa valtaamia, että he näkevät vähän rumemmatkin kauniina, ja ihastuessaan pystyy muuntamaan karmivankin lärvän jotenkin nätiksi.

    Ja vanhemmatkin miehet, jotka elävät puutteessa, kyllä panevat mielellään rumempaankin naista. Sensijaan edes rumatkaan naiset eivät pane mielellään ATM:ää tai edes KTM:ää. Monet vähän ulkonäöltään karmivatkin eukot saavat suhteellisen helposti seksiä YTM:iltä, siinä missä KTM:ät eivät välttämättä saa edes rumemmilta eukoilta römpsää kuin hirveällä vaivalla.

    Tosin itse kyseenalaistan koko KTM-termin, koska mielestäni ennemminkin miehet ovat jakautuneet kahtia; heihin, jotka eivät saa tai saavat harvoin ja korkeintaan tuurilla, ja heihin, jotka saavat aina halutessaan.

    Naisia ei myöskään oikein voi jakaa samalla tavalla kuin miehiä, koska heidän seksuaalinen valtarakenteensa on niin erilainen, ja se toimii niin eri tavalla käytännössä. Siksi puhun rumista, rumemmista jne. naisista, koska ulkonäkö ja nuoruus ovat ne perusasiat, jotka eniten vaikuttavat naisen seksuaalisen vallan määrään.

    Uberhyvännäköisillä naarailla toki on 'eniten' valinnanvaraa periaatteessa, mutta käytännössä ehkäpä ei, koska kuka tavallinen mies mukamas uskaltaa sellaista edes lähestyä? Ja vaikka uskaltaisivat, niin he laskelmoivat, että noin hyvännäköinen on kuitenkin joko varattu tai liian vaikea pala, joten he keskittyvät sellaisiin 'ihan nätteihin' mieluummin, tai ainakin vähemmän hyvännäköisiin.

    Pointti on kuitenkin lopultakin siinä, että seksuaalista valtaa rutosti omistavien naisten määrä on erittäin SUURI, eikä suinkaan mikään marginaalinen, niinkuin Tomi väitti, eikä aivan noin jaoteltu kuin Mikko väitti.

    Sylttykin on väärässä arvellessaan, ettei vähän rumempi naaras voisi saada paljonkin seksiä YTM:iltä. Eivät YTM:ät aina ole elitistejä, heillä on suuret panohalut, ja saattavat useinkin päätyä panemaan vähemmän priimaa tavaraa. On ilmeisen alfauroksen suusta sekin sanonta lähtöisin, jonka mukaan 'pillu se on virtahevollakin' vai miten se meni.

    Naisissa on lähinnä 'normaalit naiset, joiden ulkonäkö vaihtelee hyvän ja huonon välillä, seksuaalinen valta vähemmän', ja sitten 'hirvittävät, vanhat, ryppyiset kassi-almat, joilla on naamassa mutaatioita ja melkoisia hygieniaongelmia'.

    Nuoret naiset saavat seksiä kyllä halutessaan, myöskin ne groteskin rumat läskit. Ehkä eivät jokaiselta YTM:ltä, eivätkä kaikilta ATM:iltäkään, mutta varmasti silti helpommin kuin yksikään ATM.

    Miehillä on olemassa kaikenlaisia läskifetissejä sun muita, mutta naisilla ei vaikuta olevan kovinkaan yleistä mikään 'ATM-fetissi', ainakaan käytännössä toteutettavana asiana.

    - Vortac

    VastaaPoista
  25. Jos pokataan useita kertoja vuoden aikana, vaikka pitäisi ihteään huonona silloin kuuluu KTM:iin.:)..

    Bmad, olen ennenkin sanonut, että sulla on hyvin omituinen käsitys koko ATM/YTM-konseptista, ja KTM lienee alunperin juuri sinun keksimäsi sekoittava käsite.

    Jos nainen todella pokaa miestä USEITA KERTOJA vuoden aikana, ei mies silloin mikään KTM ole, vaan YTM:n eliittiä!

    Nainen kun ei helpolla pokaa ketään, koska hänen ei tarvitse. Missä tynnyrissä oikein elät, BMad?

    - Vortac

    VastaaPoista
  26. Anonyymi5/7/09 14:05

    "Tosin itse kyseenalaistan koko KTM-termin, koska mielestäni ennemminkin miehet ovat jakautuneet kahtia; heihin, jotka eivät saa tai saavat harvoin ja korkeintaan tuurilla, ja heihin, jotka saavat aina halutessaan. "

    KTM:n arvo on kieltämättä
    aika alhaalla ja ongelmat ATM:ien kanssa pitkälti yhteisiä. Itse olen kuitenkin päättänyt pysyttäytyä KTM-termissä ja jakanut sen yKtm:iin ja aKtm:iin. On hyvin tyypillistä, että yKTM:stä tulee aKTM tai toisinpäin.

    Noin niin kuin esimerkin
    vuoksi yKTM, joka edustaa ylempää
    keskitasoa mennessään rockfestareille kolmeksi päiväksi saa sieltä todennäköisesti jonkun naiskontaktin (ei välttämättä panon, mutta kontaktin). aKTM taas ei saa todennäköisesti mitään kontaktia, mutta voi saada.

    Sitten on Atm joka ei saa
    sieltä lähes takuuvarmasti mitään kontaktia, ja YTM joka saa takuuvarmasti kymmeniä kontakteja ja iskuyrityksiä.

    Toisaalta myös YTM ryhmä näyttäisi jakautuvan jossain määrin kahtia aYTMiin ja YTM:iin.
    Eli on myös YTM:iä joiden naisensaanti on varmuudestaan huolimatta melko
    laahaavaa.

    Ei MAT mitenkään pielessä ole, ihan toimiva teoria. Tietysti on sitten maagisia naisia, jotka ronkkivat seuraa ikäänkuin koko asteikkoa ei olisi olemassakaan, mutta heitä on lukumääräisesti katsoen aika vähän, ehkä isossa kerrostalokorttelissa saattaa
    olla hyvällä tuurilla
    pari kappaletta.


    Bmad

    VastaaPoista
  27. "Bmad, olen ennenkin sanonut, että sulla on hyvin omituinen käsitys koko ATM/YTM-konseptista, ja KTM lienee alunperin juuri sinun keksimäsi sekoittava käsite. "

    Höpsis.

    "Jos nainen todella pokaa miestä USEITA KERTOJA vuoden aikana, ei mies silloin mikään KTM ole, vaan YTM:n eliittiä!"

    Jos liikkuu paljon menomestoissa ja nosteisessa porukassa niin
    muutaman umpimähkäisen tarjouksen saaminen ei tee kenestäkään YTM:ää. Heillä on jatkuva matriisi
    eteen levittäytyviä naisia.

    "Nainen kun ei helpolla pokaa ketään, koska hänen ei tarvitse. Missä tynnyrissä oikein elät, BMad? "

    Entä itse?

    Nainen pokaa silloin kun pokaa.
    Kyllä hekin pokaavat ja tekevät ehdotuksia, lähestymisiä silloin tällöin.


    Bmad

    VastaaPoista
  28. En tosiaan tunne yksityiskohtaisesti teoriaa. Yritin siis vähän vasemmalla kädellä esittää metakritiikkiä, siis sellaista, joka sopii jokaiseen yhteiskunnalliseen teoriaan, ehkä etenkin taloustieteessä, koska kyseessä on kai aika pitkälti talousteorian sovellus. Joku voi kai väittää, että kyseessä on evoluutioteorian sovellus, mutta se olisi hölmöä. No, se siitä.

    Ajattelin tuossa, että mitä kertoisin omalle lapselleni. Ainakaan en kertoisi, että jotkut miehet ovat perinnöllisistä syistä ja siten väistämättä tuomittu jäämään ilman seksiä. En myöskään väittäisi, että naapurin neuroottisen ujo Liisa oikeasti voisi ryhtyä seksipedoksi, jos vain haluaisi.

    Sen sijaan voisin sanoakin jotain siitä, että yksi yhteiskunnan epätasa-arvoisuuksista kumpuaa seksuaalisen pääoman epätasaisesta jakautumisesta ja että miesten joukossa on selvästi enemmän niitä vähäosaisia.

    Ehkä muuten sanonkin.

    VastaaPoista
  29. tomi: "...minusta tätä Henryn et al esittämää teoriaa ei pitäisi ottaa hirveän tosissaan omassa elämässä. Nuo ryhmät, jotka teoriaa edellyttää, eivät ole lainkaan niin eksakteja kuin innostuneimmat tuntuvat kuvittelevan. Naisilla on hyvin erilaisia määriä seksuaalista valtaa ja monella on vähemmän kuin keskiverto miehellä. (...) Seksuaalisen vallan määrä riippu myös tilanteesta eli siitä, millaisessa vuorovaikutuksessa kunkin ympäristön kanssa ollaan, eikä siis ole sillä tavalla lukkoon lyöty (...)
    Yhteiskunnallisia teorioita joutuu usein -- tai aina? -- viime kädessä arvioimaan moraalisilla kriteereillä. (...) kyseessä on tiettyjä yhteiskunnallisia trendejä kuvaava abstrakti konstruktio. Sitä ei pitäisi yrittää soveltaa joka tilanteeseen eikä varsinkaan yksittäisiin ihmisiin. (...) sen perusteella ei voi sanoa mitään Maijasta ja Matista yksilöinä tai mitä heidän elämänsä on luokan ulkopuolella tai tulevaisuudessa."

    näistä lainauksista päätellen tomi on mitä ilmeisimmin humanisti. siis ihan hukassa.. :)

    VastaaPoista
  30. Kyllähän me tämän salatieteen harrastajat toisemme tunnistamme joko salaisen kädenpuristuksen tai sitten noiden tunnussanojen perusteella. :)

    VastaaPoista
  31. "Kyllähän me tämän salatieteen harrastajat..."

    Hyi hyi, hyväksyn kyllä, että teidän humanistien jutut ovat salaperäisiä.
    Mutta tieteellisiä? Eeeeeiiii!!! :D :D :D :D

    Senkin tuhmeliinit!

    VastaaPoista
  32. En myöskään väittäisi, että naapurin neuroottisen ujo Liisa oikeasti voisi ryhtyä seksipedoksi, jos vain haluaisi.

    Miksi et? Sehän on totta. Naisen ujous ei ole este, miehen ujous taas on. Naapurin neuroottisen ujolla liisalla on MAHDOLLISUUS, se on vain halusta kiinni ja hän saisi niin paljon seksiä kuin haluaisi. Eri asia on sitten, miten 'peto' hän kykenee neuroottisuudessaan olemaan, mutta kun hän on paneskellut 50 eri miestä, eiköhän se ujous ja neuroottisuuskin ole jo karissut.

    Toinen asia on myös, jos Liisa ei sitä TIEDÄ, tai USKO, tai TAJUA.. mutta jos hän menisi baariin minihameessa ja ehdottelisi kaikille vastaantuleville miehille seksiä, ja tekisi tätä joka päivä, väitätkö tosissasi, että Liisa jäisi todella täysin ja totaalisesti ilman seksiä? Tai jos neuroosi estää ja ujous myös, niin aina voi kirjoitella internetin avustuksella erinäisiä seuranhakuilmoituksia, ja valita niistä sitten kiehtovimmat, ja pyytää miestä sitten tulemaan luokseen. Liisan ei tosiaan tarvitsisi tehdä juuri mitään aktiivisen seksielämän saamiseksi, etenkään miehen suunnattomaan työsarkaan verrattuna.

    Mietipä sitten hänen veljeään Pekkaa, joka on myöskin neuroottisen ujo. Hän ei saa ilmoituksiinsa yhtään vastausta, hän ei todellakaan saisi seksiä vaikka EI olisi ujo, jos vain menisi baariin minihameessa (tai no vaikka ihan farkuissa tms.) ja ehdottelisi seksiä. Eikä myöskään vain istumalla baarijakkaralla. Metodi, joka varmasti Liisalta onnistuisi keskivertonaisen tapauksessa.

    En kyllä haluaisi syntyä isälle, joka jättäisi tuollaisia tärkeitä totuuksia kertomatta, joten toivon, ettet lisäänny. Muuten joudun säälimään jälkikasvuasi suuremman kerran.

    - Vortac

    VastaaPoista
  33. "toivon, ettet lisäänny."

    Myöhästyit, lapsia on jo useampia. Hyvin menee. Sorry.

    VastaaPoista
  34. "Mietipä sitten hänen veljeään Pekkaa, joka on myöskin neuroottisen ujo. Hän ei saa ilmoituksiinsa yhtään vastausta, hän ei todellakaan saisi seksiä vaikka EI olisi ujo, jos vain menisi baariin minihameessa (tai no vaikka ihan farkuissa tms.) ja ehdottelisi seksiä. Eikä myöskään vain istumalla baarijakkaralla. Metodi, joka varmasti Liisalta onnistuisi keskivertonaisen tapauksessa."

    Vortac esitti taas käytännössä
    toimivan teorian, näinollen vahvistan
    sen totuudenmukaiseksi. VERIFIED. Vai miten sen sanoisi noin maailmankielellä. ;>

    Toki sellainen aspekti
    kuin "hyvä onni" kannattaa ottaa huomioon, vaikka MAT elää ja voi hyvin.:( Ujo mies sopivassa saumassa saattaa jo nuorena, ennen
    kuin edes ehtii ymmärtää itseään surkuttelemaan saada naissuhteen jonkin keskimääräistä rennomman naisen kanssa. Tällaiselle kovan onnen ujolle miehelle MAT voi alkaa hahmottua
    vasta sitten kun tämä nainen pakkaa laukut ja lähtee jonkun tasokkaampana pitämänsä miehen matkaan syystä, jota hän ei aluksi pysty edes käsittämään.

    Lisäksi tuo keskivertomiehen
    markkina-arvo on viime aikoina selvästi huonontunut samalla, kun esim. naisten pukeutuminen ja käyttäytyminen on muotivaltaistunut tässä edellisen 10 vuoden aikana. Joskus 80- 90- luvuilla tuskin olisi ollut edes tulenpalavaa tarvetta tällaisten sivustojen ylläpitoon, koska silloin löytyi vielä useampia naisia, joita kiinnosti miehet ihmisinä. Kun olin itse 16-22 vuotias, menekkini taisi olla ihan kohtuullista, vaikka en mikään lihaksikas statusmies ole koskaan ollut. Nykyäänkään en sinkkumarkkinoilla ole, mutta mitä olen jutellut chateissa ja livetilanteissakin naisten kanssa kyllä meininki on muuttunut paljon markkinavetoisemmaksi. Miehiä tosiaan arvotetaan ja numeroidaan toissijaisten juttujen perusteella ihan ennennäkemättömästi, ja naisten haaveet sukupuolielämästä on kaikennäköisen sosioekonomian ja törkyarvojen kahlitsemia.

    Pahinta sinällään hieman
    fiksumpien naisten elämässä ovat ehkä ystävättäret ja jopa tietyt suvun edustajat, jotka pitävät tarkkaa huolta siitä kenen kanssa heidän läheisensä seurustelevat.
    Oman puolison markkina-arvoa peilataan voimakkaasti sen mukaan, miten hänet hyväksytään oman elämänpiiriin. Ujon ja sinänsä mielenkiintoisen miehen torjumiseen tuppaa olemaan rajuja sosiaalisia paineita, vaikka nainen itsenäisesti ja vapaasti päättävänä voisi olla halukas kokeilemaan suhdettakin tämän
    kanssa.

    Nykyinen sukupuolitouhu
    on niin feikkiarvojen riivaamaa ja typerästi säädeltyä, että sillä on varmasti vaikutuksia siihen, miten yhteiskunta tullaan tulevaisuudessa järjestämään. Ujot miehet, jotka fasistisesti torjutaan ja ignoroidaan keskelle "sivistysdemokratiaa", etteivät saisi vahingossakaan seksiä - mieluiten keneltäkään naiselta - saattavat hekin olla tulevia Kiinan ja Venäjän kansalaisia. Siellä sitten saadaan kaikki yhdessä pelätä kommunistien ja heidän poliisivoimiensa tekemiä päätöksiä. Lienevät monet nykyisin öyhöttävät naiset ja miehet lunastavatkin paikkansa noiden keskitysleirien kiduttajina.

    Mutta sehän on vain biologiaa ja
    luonnollista sortoa. Eläköön
    evoluutio...:>

    VastaaPoista
  35. Anonyymi6/7/09 13:58

    "
    Tilastoissa isättömillä pojilla ei mene hyvin: he tekevät enemmän rikoksia ja kuolevat nuorempina kuin muut miehet."

    Hulttioisien pojat saavat tuplaperinnön, saavat hulttioisän geenit, ja omaksuvat hulttiomaiset käytöstavat. Ja jälki on mitä on.

    VastaaPoista
  36. Vaikka tuollaiset "toivon, että et saa lapsia" -heitot eivät hyvää lupakaan, kerron vielä kerran: Neuroottisen ujo Liisa ei saa ehkä koskaan seksiä elämässään, jos ei parane neuroosistaan. Tässä tietysti oletetaan ujouden olevan niin pahanlaatuista, että ei pysty edes kuvittelemaan itseään intiimisti toisen kanssa. Liisasta deitti-ilmoittelun ehdottaminen tuntuis raa'alta pilalta.

    Veljensä, oliko se Matti, ei muuten myöskään saa ehkä koskaan seksiä, jos ei "parane" omista vajavaisuuksistaan. Hänen kannattaa ruveta vaikka rumpaliksi, kuten siinä yhdessä mainoksessa.

    Ujous on tietysti vain yksi esimerkki. Naisen seksuaalista pääomaa vähentää monet muutkin asiat, joista moniin hän ei pysty vaikuttamaan. Miehet nimittäin arvostavat kauneutta paljon enemmän kuin naiset. Synnynnäiseen rumuuteen on osin mahdoton vaikuttaa. Naisten arvostamia (lisääntymis)ominaisuuksia sen sijaan voi huomattavasti useammin kehittää.

    Ettei vain takertuminen tähän teoriaan johtuisi osin silkasta saamattomuudesta. Kun ei viitsi muuttaa elämäntapojaan, perustelee sen sillä, että ei se kummiskaan kannata.

    Pistetään sitten vielä disclaimeri: Tunnen myötätuntoa näit ATM:iä kohtaa, koska olen monesti elämäni aikana tuntenut itseni sellaiseksi. Toiseksi, en väitä, että tämä teoria olisi erityisesti hakoteillä.

    "Hulttioisien pojat saavat tuplaperinnön, saavat hulttioisän geenit"

    Taas muuten tuollaista todella rankkaa vittuilua, jolla yritetään väittää, että monet ihmiset ovat syntyjään kelvottomia. Harva vain sanoo sitä noin suoraa täällä. Ostakaa aikakone ja muuttakaa Natsi-Saksaan.

    VastaaPoista
  37. "Ettei vain takertuminen tähän teoriaan johtuisi osin silkasta saamattomuudesta. Kun ei viitsi muuttaa elämäntapojaan, perustelee sen sillä, että ei se kummiskaan kannata.

    Pistetään sitten vielä disclaimeri: Tunnen myötätuntoa näit ATM:iä kohtaa, koska olen monesti elämäni aikana tuntenut itseni sellaiseksi. Toiseksi, en väitä, että tämä teoria olisi erityisesti hakoteillä."

    Kyllä varmasti sellaisiakin miehiä on. Mutta en usko sen olevan yleistä. Itse muuten muutin elämäntapojani eli ruokavaliota ja liikuntatottumuksia aika paljonkin, mutta atm tässä edelleen olen.

    Neuroottisen ujo Matti ei muuten myöskään voi ryhtyä rumpaliksi sen enempää kuin neuroottisen ujo Liisa lähteä baariin.

    Kärjitetystihän tuo on vähän kuin sanoisi at-miehelle: "tiedän mikä on ratkaisu ongelmaasi!"

    at-mies: "no mikä?

    "Muutu yt-mieheksi!

    at-mies "Joo kiitti vit*sti"

    Eli siis periaatteessa olet oikeassa, että sellaisia miehiä myös on, jotka voivat yrittämällä reippaastikin muuttaa statustaan. En jaksa kuitenkaan uskoa, etteivät he olisi erittäin harvassa at-miesten joukossa. Eiköhän suurimmalla osalla at-miehistä ole atm-status juuri siksi, etteivät he pysty tarvittavaan muutokseen.

    VastaaPoista
  38. "Eiköhän suurimmalla osalla at-miehistä ole atm-status juuri siksi, etteivät he pysty tarvittavaan muutokseen."

    VERIFIED. On aika typerää edes
    ajatella, että pitäisi tehdä itsessään jokin "suuri muutos" jonkun keskinkertaisen vallalla päänsä sekoittaneen kottaraisprototyypin läheisyyden vuoksi. Sehän tässä herrasmiesmäisyyden tavoittelussa tietty kaikkein typerintä on, että
    jotkut eivät siihen pysty...

    Muutoksen pitäisi lähteä
    naisten asenteista. Jos on at-mies
    pahimmasta päästä niin oikeastaan kannattaa vaan markkinoida itseään at-miehenä ilman muita krumeluureja. Naisille voi sanoa suoraan, että haluaa pillua tai parisuhdetta. Tietysti jos
    AT:t alkaisivat yleensä toimia noin naiset olisivat kauhuissaan, mutta ainakin minä saisin siitä
    paskaiset naurut ja luultavasti joku haksahtaisi antamaan seksiäkin ATM:lle.

    Jatkuva omaan koloon
    käpertyminen ei ole kauhean viisasta ja energisöivää. Jos on AT-mies voi ottaa ilon irti ominaisuuksistaan ja kilvoitella vaikka nörttien hierarkiassa. Eihän se välttämättä typerää ole olla tämänkään mieshierarkian huipulla, sittenkään.

    VastaaPoista
  39. MikkoAP:lle: Rumpaliksi nyt voi ruveta kuka tahansa. Eri asia on, uskaltaako soittaa bändissä ja sitten keikalla. Mutta jutun juju on kai siinä, että sitten kun olet vitun kova, paras! itseluottamus kohoaa kuin vappupallo. Sitten uskaltaa.

    Alan mestareita kannatta varmaankin myös kuunnella ... siis ei minua, mutta onhan noita iskustrategioita kirjoissa asti. Ainakin voi oppia välttämään hölmöimmät virheet. Ehkä asennettakin voi kohentaa.

    Siitä vain, aina onnistuu!

    Joo ei, mutta tuskin ne ponnistelut hukkaan menee, kun ymmärtää ponnistelevan itsensä takia.

    VastaaPoista
  40. Anonyymi6/7/09 15:06

    MikkoAP: "Eiköhän suurimmalla osalla at-miehistä ole atm-status juuri siksi, etteivät he pysty tarvittavaan muutokseen."

    Asiahan on niin, että jos ihminen haluaa olla suosittu, hänen on muutettava itseään ellei omaa luonnostaan sopivia ominaisuuksia. Jos ihminen haluaa ystäviä/kavereita/mitä vain, hänen on muututtava ellei hän ole sellainen luonnostaan. Silti näissä seksijutuissa asioiden pitäisi vain tapahtua ja seksiä ja naista pitäisi vain saada. Miksi tämä kohta olisi erilainen?

    VastaaPoista
  41. "Muutoksen pitäisi lähteä
    naisten asenteista."

    Ymmärrän hyvin, että epäkohdan kohdatessaan yrittää vaikuttaa syyhyn eikä mukautua epäkohtaan. Onnea siis projektillesi! Ehkä jo ensi vuonna naiset ovat muuttuneet.

    VastaaPoista
  42. "Asiahan on niin, että jos ihminen haluaa olla suosittu, hänen on muutettava itseään ellei omaa luonnostaan sopivia ominaisuuksia. Jos ihminen haluaa ystäviä/kavereita/mitä vain, hänen on muututtava ellei hän ole sellainen luonnostaan. Silti näissä seksijutuissa asioiden pitäisi vain tapahtua ja seksiä ja naista pitäisi vain saada. Miksi tämä kohta olisi erilainen?"

    On muututtava ja at-mies ei kykene riittävästi muuttumaan, vaikka kuinka yrittäisi. Ja juuri siksi hän on at-mies.

    VastaaPoista
  43. Tuli mieleen kaveri vuosien takaa, tuossa parikymppisenä armeijan jälkeen. Hän tuskaili selibaattinsa kanssa.

    Heti yliopistoon päästyään hän liittyi pariinkin naisten suosimaan yhdistykseen. Aivan käsittämätön oli mielestäni hänen ideansa liittyä tanhukerhoon.

    Mutta kuinka ollakaan kohta hän seurusteli sieltä nappaamansa tytön kanssa.

    Myöhemmin hän kertoi suunnitelmansa. Ensinnäkin tyttöjä on tuollaisessa kerhossa paljon poikia enemmän. Toiseksi, jos harrastaa tanhuja, on luultavasti hyvin kaukana kotoaan ja siksi uusien ystävien tarpeessa.

    En tiedä harrastaako kukaan enää tanhuja yliopistolla, mutta eiköhän sitä jotain vastaavaa keksi, kunhan unohtaa nää uhriajatukset.

    VastaaPoista
  44. Anonyymi6/7/09 16:15

    MikkoAP
    "On muututtava ja at-mies ei kykene riittävästi muuttumaan, vaikka kuinka yrittäisi. Ja juuri siksi hän on at-mies."

    Osa kykenee, osa ei. Tietenkään mikään määärä neuvoja ei voi auttaa kaikkia AT-miehiä, mutta jos ne auttavat edes 15%ia, niin sekin on kotiinpäin!

    P.Höglund on hyvä esimerkki AT-miehestä, joka sitten yhtäkkiä löysikin naisen.

    - Syltty

    VastaaPoista
  45. "Tietenkään mikään määärä neuvoja ei voi auttaa kaikkia AT-miehiä"

    Totta.

    Mutta ajatus siitä, että ihminen ei itse voisi muutta itseään on sietämätön. Yhtä sietämätön on ajatus siitä, että yhteiskuntaa ei voisi muuttaa paremmaksi.

    Kaikkein sietämättömintä on kuitenkin periksi antaminen.

    VastaaPoista
  46. tympeäNörttö6/7/09 20:33

    "Kaikkein sietämättömintä on kuitenkin periksi antaminen."

    Kyllä vielä sietämättömämpää olisi katsella jotakuta riemuidioottia, joka ei edes tajua, ettei tule ikinä onnistumaan... ja noloakin on sellainen. Mutta et selvästikään Tomi hiffaa näistä asioista mitään, joten annan sinulle anteeksi.

    VastaaPoista
  47. "Mutta et selvästikään Tomi hiffaa näistä asioista mitään, joten annan sinulle anteeksi."

    Mitä vittua, onko tämä joku kadotettujen sielujen kerho? Sinäkö jaat jäsenyyksiä?

    VastaaPoista
  48. tympeäNörttö6/7/09 22:55

    "Mitä vittua, onko tämä joku kadotettujen sielujen kerho? Sinäkö jaat jäsenyyksiä?"

    En tokikaan jaa mitään jäsenyyksiä. Mutta olen kyllä varmasti kerhon jäsen. Enivei. Päätellen näistä muutamista postauksistasi, on ihan selvää, ettet ensinnäkään ymmärrä mitä "AT-mies" todella tarkoittaa, ja sitten vieläpä ikävästi tulet soittamaan suutasi aiheesta. Otetaan vaikkapa toinen lainaus käsittelyyn: "Joo ei, mutta tuskin ne ponnistelut hukkaan menee, kun ymmärtää ponnistelevan itsensä takia." Kuka hullu vain itsensä tähden ponnistelisi? Sitähän voisi samantien päättää jo olevansa tarpeeksi hyvä. Ai ei voi vai? Tarvitaanko siihen sittenkin myös toisten validaatio? En tiedä uskotko, mutta on olemassa miehiä, jotka eivät saa seuraa. Millään, koskaan. Ja sellaisena miehenä on todella turhauttavaa kuunnella jonkun useamman lapsen isän (!) sepustusta siitä, kuinka hän muka on monasti elämänsä aikana kokenut itsensä AT-mieheksi! Objektiivisesti se ei voi pitää paikkaansa.

    VastaaPoista
  49. Jos et jaa jäsenyyksiä, ole hiljaa. Joku muu ehkä haluaa miettiä, kannattaako elää elämänsä uhrina vai ottaa aloite omiin käsiin.

    Täällä kirjoittaa miehet, jotka valittavat olevansa viemäritasoa, älykkäästi ja oivaltavasti.

    VastaaPoista
  50. tympeäNörttö6/7/09 23:49

    "Joku muu ehkä haluaa miettiä, kannattaako elää elämänsä uhrina vai ottaa aloite omiin käsiin."

    Ihan vapaasti. Mutta povaan huonoa menestystä tuolle missiolle. Kuten ylempänä on mainittu: varmasti jokainen, joka voisi kohtuuden rajoissa muuttaa itseään parempaan suuntaan, on sen jo tehnyt. Ja ne, jotka eivät voi; noh, heillä ei ole minkäänlaista tulevaisuutta.

    Sattuneista syistä ATM-dilemmat kiinnostavat minua, enkä todellakaan aio hiljetä vain siksi että joku metsästä pöllähtänyt ummikko käskee. Mutta mikä on sinun, Tomi, motiivisi kirjoitteluun? Varsinkin kun jo kerskailit päässeesi lisääntymään monasti?

    VastaaPoista
  51. "joku metsästä pöllähtänyt ummikko"

    Jeps jee, sisäsiittoisuus rulaa.

    Tehkää oma elämänne!

    Palaan metsiin.

    VastaaPoista
  52. "Silti näissä seksijutuissa asioiden pitäisi vain tapahtua ja seksiä ja naista pitäisi vain saada. Miksi tämä kohta olisi erilainen?"

    En itse ainakaan ole
    sitä mieltä, että seksuaalielämän laatu tai saantitaso olisi keskeisin muunnettava epäkohta, ja lisäksi uskon, ettei sekään muutos tule lähellekään ennenkuin valtamedia imaisee nämä aiheet, mitä syvästi epäilen, ainakin lähitulevaisuuden osalta.

    Mitä tuohon suosion kalasteluun tulee, mielestäni nykymaailmassa ei ole mitään mahdollisuuksia saada millään alueella suurta suosiota itselle mielekkäällä tavalla, sen verran vähän ihmisiä kiinnostaa mitään sen kummempi. Sama kannattaa muistaa seksin suhteen, että naiset on kiinnostuneempia rasmuksen poikien kikkeleistä, kuin sinun, joka et ole myynyt kymmentä levyä enempää.
    Ihan sama mitä teet. Sokerikuorrutettu roska menee paremmin, ja samalla periaatteella ei kannata tehdä itsestään sokerikuorrutettua roskaläjää sekin saannin vuoksi.

    VastaaPoista
  53. "Jos et jaa jäsenyyksiä, ole hiljaa. Joku muu ehkä haluaa miettiä, kannattaako elää elämänsä uhrina vai ottaa aloite omiin käsiin."

    Minun mielestäni TN on
    sellainen cyber-nörtti, jonka pitäisi livenä vähän värisyttää ääntään ja puhua tytöille tyyliin MHINÄ HJALUAN SEKSIÄ. Kumman huumorintajuttomalta tuo TN tuntuu.
    Silti varmaan tämän palstan paras kirjoittaja.

    VastaaPoista
  54. tympeäNörttö7/7/09 01:23

    "Kumman huumorintajuttomalta tuo TN tuntuu."

    On pakko olla vakavaa kaupantekoa, kun elämä on niin ikävää. Kuka tahansa vaipuu lopulta apatiaan jos kokee pelkkiä vastoinkäymisiä.

    En muuten varsinaisesti ole nörttI, siksi nimimerkkikin on tällainen. Nörtitkin saivat naiset, enkä siksi kuulu siihenkään porukkaan.

    VastaaPoista
  55. Päätellen näistä muutamista postauksistasi, on ihan selvää, ettet ensinnäkään ymmärrä mitä "AT-mies" todella tarkoittaa, ja sitten vieläpä ikävästi tulet soittamaan suutasi aiheesta.

    Joo, olen tullut hieman samaan tulokseen Tomi-nimimerkin kanssa. Hän on hieman 'enigma', koska välillä häneltä tulee aivan hyviä juttuja miesten puutteelliseen tasa-arvoon liittyen, mutta sitten välillä mietin että onkohan hänkin joku femakko miehen vaatteissa..

    Joskus on vaikea ottaa tietyistä kirjoittajista ihan täyttä selvyyttä. Tomiin olen hyvin pitkään suhtautunut melkoisella varauksella, mutta kuitenkin lukenut hänen juttujaan, joissa on ihan hyvää pointtia, mutta välillä punainen lanka vähän hukassa, ja asia ei aina pääse ihan sille syvyydelle, jota olisi lupa odottaa. Sekä lisäksi se vääntäytyy oudosti takaisinpäin juuri kun odottaisi sen saapuvan maaliin. Tarkoitan nyt siis tilannetta, joka vaikuttaa siltä, kuin joku koettaisi ikäänkuin roikkua molemmissa leireissä, onnistumatta siinä kovin hyvin.

    Nimimerkki 'Tomi'sta tulee siksi hyvin ristiriitainen vaikutelma - välillä hän ei vaikuta ymmärtävän miehiin ja naisten seksuaaliseen valtaan liittyviä asioita kovinkaan syvästi, mutta joskus näyttää selvästi närkästyneeltä feministien toiminnasta.

    En oikein tiedä, mitä hänestä pitäisi ajatella, mutta olet kyllä selvästi oikeassa - ei hän taida ymmärtää, mikä ATM edes on.

    - Vortac

    VastaaPoista
  56. Minun mielestäni TN on
    sellainen cyber-nörtti, jonka pitäisi livenä vähän värisyttää ääntään ja puhua tytöille tyyliin MHINÄ HJALUAN SEKSIÄ. Kumman huumorintajuttomalta tuo TN tuntuu
    .

    Tympeänörtön kirjoituksia on ihan mukava lukea, hän puhuu selvästikin suoraan ja rehellisesti. Harmittaa vain se, että hän istuu aarrearkun päällä, eikä suostu avaamaan arkkua edes tarkistaakseen, onko siellä mitään.

    Hän ikäänkuin mieluummin uhriutuu tahallaan kuin tekee pientäkään mentaalista ponnistusta kääntääkseen kompastuskivensä astinportaakseen, kuten Bruce Lee teki selkävammansa suhteen, esimerkiksi.

    Sen takia toisaalta jotkut hänen kirjoituksistaan saavat pientä silmien pyörittelyä ja tuskastumista aikaiseksi minussa.. olen ojentanut hänelle ratkaisun avaimet, ja hän on paiskannut ne mereen. Olen antanut hänelle sukellusvarusteet, jotta hän voisi käydä hakemassa ne avaimet, ja hän on kieltänyt edes näkemästä niitä sukellusvarusteita, saati että käyttäisi niitä. Niinpä hän luultavimmin pysyy 'uhrina' koko elämänsä, ja tulee katkerasti kauhistumaan joskus elämänsä jälkeen tajutessaan, miten helposti olisi voinut kääntää tappionsa voitoksi.

    - Vortac

    VastaaPoista
  57. tympeäNörttö7/7/09 03:02

    "olen ojentanut hänelle ratkaisun avaimet"

    Minun ongelmani on seksielämän puute, mutta sinun ratkaisusi tuntuu olevan usuttaminen muuttamaan munkkiluostariin. Joten ei oikein ihme etten ole innostunut.

    VastaaPoista
  58. Vortac:"Niinpä hän luultavimmin pysyy 'uhrina' koko elämänsä, ja tulee katkerasti kauhistumaan joskus elämänsä jälkeen tajutessaan, miten helposti olisi voinut kääntää tappionsa voitoksi. "

    Syiden ja taustojen hahmottamisen sijasta TN pähkäilee ilman syy-seuraus-älyä, mikä lisää hänen epäonnistumisen tunteitaan todnäk. on laukaissut hänessä voimakkaan kestomasennuksen. Kyllä sillä on väliä miten asioita prosessoi.:)
    Kokemattomien kohdalla on toisaalta yleistä, ettei ymmärretä, mistä koko seksissä on edes kysymys. Syntyy varsin illuusioita. Ymmärrettävästi se voi käydä omantunnon päälle jos siihen seksiin ei saakaan sitä naisen tuomaa voimakasta aistiarsenaalia mukaan. Äh.
    Tämä on kuitenkin jossain määrin egokysymys. Tarvitseeko mies naista enemmän egoistisista syistä, kuin muista...
    Onhan se kauniin naisen käsikin julmetun kiihottava koskettaessaan omaa ihoa, mutta silti...rajansa kaikella.
    Upea, vakituinen naisystävä on tunteeltaan aika lähellä urheiluauton omaamista, noin niin kuin seksuaaliselta kannalta katsoen. Se on oikeasti makeeta, mutta vain siinä määrin, kuin muija on oikeasti makee. Ei kaikki kaunottaret ole. Jotkut harvemmat muijat on oikeasti hillittömän lahjakkaita, ihan sataprosenttista tosielämän fantasiaa. Mutta kyyniset koppakuoriaiset, itsenäisenä itseään pitävät kusipäämuijat ovat kaukana siitä elämänsisältönsä vuoksi.
    Jos nainen on laiska, lahjaton,
    tympeän näköinen tai huonohko (naisten eheystasoissa on kuin onkin huomattavia eroja) silloin hänen on joku tielle sammuileva rotisko, ei edes
    kohtuullinen käyttöauto.
    Itse olen nykyisin KTM2 ja halutessani seksuaalista vaihtelua en sitä tahdo saada, vaikka haluaisin. Joskus taas tulee sellainen olo, että saatana, onko tämä todellakin minuun kohdistuvaa kysyntää? Saan näet kyllä joskus ihan kummallisia puskan takaa-tarjouksia, jotka on ollut melkeinpä pakko torjua, koska nämä naiset eivät ole olleet kovinkaan miellyttäviä, tai tilanne on ollut sekava, nainen esimerkiksi riidoissa oman miehensä kanssa ja haluaa jonkun sinne toiseksi nyrkkeilysäkiksi. Ei sellaiset tarjoukset mieltä ylennä, enemmänkin panevat mahan sekaisin. Tosin yksinhuoltajanaiset joita olen aikoinaan pitänyt aina vaikeimmin tavoitettavina, ovat myös tehneet näitä uskomattomia "puskatarjouksia".
    Saan pohjatarpeen hoidettua
    mahdottoman hyvin ja nykyisin jopa normaalein keinoin, eli omaksi merkityltä naiselta, mutta hänen työmatkansa ovat kyllä todella pitkästyttäviä, laskeskelin tuossa että hän on ollut 7-8 kk Suomessa vuoden aikana. Toki myös käytän ystävieni vaimoja tai sivusuhteita vaihtelunhaluni tyydyttämisessä, koska olen nuoruudessani onnistunut tällaisen tradition valjastamaan käyttööni, ja olenkin huomannut, että jos YT on sitä mieltä, että naisen kannattaa harrastaa seksiä kanssani niin tasokaskin nainen lähes aina suostuu jos ei heti niin pienen harkinnan jälkeen, koska YTM käskee! Se on laki.
    Aloitin seksuaalielämäni homoilemalla YT-miehen kanssa ja seuraava askel oli sekaantua YT-miehen ensimmäiseen naisystävään. Lisäksi olisi saanut tuolloin omankin 1. naisystävän samassa paketissa, mutten huolinut (vaikka oli ehkä paremman näköinen), kun se oli niin "maallinen".
    Toinen vitsaukseni on
    se, että sänkypartnereissani ei ole ollut yhtäkään ulkonäöllisesti alle keskitason partneria, vaikka oma luukkini huomioon ottaen näin tulisi liene olla.
    Me olemme tavallaan vähän niinkuin palstan esoteerisia botteja, jotka heittävät kehityskelpoista materiaalia miesaktiiveille viikko toisensa jälkeen, kunnes joku sanoo, että nyt loppui...
    Meissä molemmissa on huonot ja hyvät puolensa, ja olemme eri mieltä toistemme hyvistä ja huonoista puolista. Eihän tällaisia tyyppejä ole oikeasti olemassakaan. Olemme rakentavia anonyymejä feikkejä... alusta loppuun. Taidan jättää sen politiikan ainakin muille, vaikka alkaisinkin möläyttelemään. No vitunko väliä. Kansan lyhytnäköisyys tapetaan vain hyvällä politiikalla...

    VastaaPoista

Valitse itsellesi joku nimimerkki, jotta keskustelujen seuraamisesta tulisi helpompaa. Älä laita ruksia kohtaan "Anonyymi".