maanantaina, huhtikuuta 03, 2006

Millaisista miehistä naiset pitävät?

Lord Boredom listailee hyviä puoliaan ja ihmettelee juttuja siitä, että hän olisi unelmapoikaystävä, kun ei kerran kenellekään kelpaa. Suomi24:n parisuhdepalstalta löytyy todellisen elämän esimerkkejä miehistä, jotka kelpaavat naisille:

Tapaus 1:
Koko seurustelun ajan aina kun hän on lähtenyt yksin viihteelle ilman minua hän valehtelee kuinka kauan menee ja mihin menee kenen kanssa - eikö tässä vaiheessa voi jo epäillä pettämistä? jos minun on pitänyt hakea hänet jostain saunaillan jälkeen, hän joko
a) ei saavu paikalle sovittuun aikaan koska on sammunut jonnekkin eikä vastaa puhelimeen.
B) ei vain satu ehtimään paikalle josta minun piti hakea eikä raaski soittaa jostain syystä
c) soittaa ettei tarvitse hakea koska menee myöhään- menen nukkumaan ja tunnin päästä hän lähettää viestin että jos sittenkin tulisin, ja kun en vastaa kun nukun, hän tulee joskus 7 aikaan kotiin koska oli pakko mennä johonkin ottamaan lisää kun en saapunut hakemaan.
Kerran kännispäissään hän heitteli minua josta syystä soitin hänen serkkunsa minut hakemaan heille yöksi. pelkäsin häntä hetken...
Tapaus 2:
Poikaystäväni käy hermoille, nukahti sohvalle ja puoli tuntia yritin repiä sitä sänkyyn, en halua nukkua yksin... :(
Ei tullut, murahti vain jotain "Älä revi mnngh.."

Tää on vaan viimesin mikä käy hermoille. Muutto, työt, ei ikinä nähdä vaikka nyt asutaan yhdessä...

Mulla menee hermot...
Musaa voi soittaa hänen mielestään nupit kaakossa kellonaikaa katsomatta "ei se ketään häiritse"-periaatteella (tästä valitettiin aikoinaan)...

Ja herran asenne elämäään ja mm. maksuihin "Ei mikään kiire, tekee kun ehtii/maksaa kun jaksaa" toisin sanoen minä maksan vuokran 2. päivä sopimuksen mukaan, herra "jaksaisi" maksaa vasta 15......

Tiesin miehen rennon asenteen enne yhteenmuuttoa, luulin että hän ottaisi minut nyt huomioon että maksaisi vuokrat ajallaan (sanoi: älä huoli vuokrasta, minä voin maksaa joka toinen kuukausi) ja soittaisi musiikkia hiljempaa kun asutaan yhdessä, mutta ei....
Tapaus 3:
perheellinen pieni lapsi.ukko vuorotöissä.joka kerta kun miehellä alka vapaat niin se vetää ihan pääsä täyteen,kaatuilee ja kuorsaa.enpä ole taas viikkoon koskenukkaan siihen.ei ole tehnyt mieli kun ukon maha vaan turpoaa ja löyhkää viinalle kun vapaalle ahtii.eli ei "sitäkään"enää ole aina viikkoon kun sen pitää ekana tarttua kaljaan tai pulloon kun pääsee vapaille.sit mun syyttely alkaa kun pyydän johonkin kapakkaan.sano että mun päässä ei kuulemma muuta ole kun kapakin.ja vittuili että veä meikit naamaas ja harppu mee sinne kapakkaas.
Ei ihme, että Freudilla oli vaikeuksia ymmärtää naisia.

Ei kommentteja: