keskiviikkona, kesäkuuta 14, 2006

Oletko mielestäsi ATM vai YTM?

Suomi24:
Tuo Miss Gallup sitä kyselee. Mä oon ihan samaa mieltä sun kans tosta ihmisten luokittelusta=IDIOOTTIEN PUUHASTELUA! Siks mä vastasinkin ihan vittuillakseni etten ole YTM enkä ATM vaan oon ATK. :D Mun mielestä ei ihmisiä saa jakaa kasteihin onko ylemmän luokan vai alemman luokan ihminen.

Ihmisiä ei sais luokitella jonkun pinnallisen idiootin keksimän markkina-arvoteorian mukaan.

Onneks osa porukasta on sentään tervejärkistä eikä lankea tohon luokittelusysteemiin, kuten tästäkin ketjusta voidaan huomata, vastauksista. On vastattu DVD, CD-RW, ATK jne. eli ihan piruilua noin typerälle aloitusviestin laittajalle. :D

Kyseisten YTM- ja ATM-juttujen kehittäjä taas on minusta joko:
UPV = Uskomattoman Pinnallinen Vatipää tai PEK = Pilvilinnoissa Elävä Keskinkertaisuus

ATM yhdelle on YTM toiselle. Jokainen löytää jonkun, sillä a) tämä on kehä ja b)markkina-arvon määräävät subjektiiviset tekijät

Ei kommentteja: