torstaina, lokakuuta 06, 2016

Saresman dystopinen pastoraali - osa 1

Tuija Saresma on analysoinut kirjoitustani Seksituristina Thaimaassa tai ei oikeastaan kirjoitusta sinänsä, vaan sen kommenttiosastoa valikoivaan tyyliin olettaen, että hänen lainaamansa kommentaattorit edustavat "maskulinismia" aidoimmillaan.

Tuija Saresman artikkelissa MASKULINISTIBLOGIN SUKUPUOLIMAISEMA FEMINISTIDYSTOPIANA JA KOLONIALISTISENA PASTORAALINA kirjoitetaan seuraavasti:

Blogeissani ei ole tuon kaltaista maskulinismia.
  • En pidä miesten valta-asemaa itsestään selvänä, vaan päinvastoin korostan naisten seksuaalista valtaa ja miesten vallan puutetta tasa-arvoasioissa. 
  • Blogeissani on kyseenalaistettu vallitseva miesihanne lukuisia kertoja.
Blogini ottaa perinteisen maskuliinisen useimpien piirteiden edullisuuden miehille väistämättömänä faktana. Epämaskuliinisuudesta ei ole miehille juuri mitään hyötyä. 
Saresma väittää, että "maskulinismissa sukupuolet käsitetään perinteisen rooliajattelun kautta". Kuten lainauksesta voidaan havaita, blogini ei todellakaan haikaile perinteisten perheroolien perään.
Missä menneisyydessä "naiset olivat seksuaalisesti aktiivisia ja miehille omistautuneita". Ei ainakaan minun blogissani. Ei tarvitse kuin katsoa Hottikset sarjaa, niin seksuaalisesti aktiivisia nykynaisia löytyy pilvin pimein.

Ennen ehkäisymenelmien kehittymistä seksin saaminen oli vaikeaa ilman avioliittooa, koska naisilla ei ollut varaa seksuaaliseen aktiivisuuteen. 

Esa Aurtovaa, eli bmad:a on lainattu 7 kertaa!
 
Saresma käyttää lainatuimpana lähteenään sekopäisen ja legendaarisen nettihörhön, Esa Aurtovan (bmad:in) kommentteja. Esan kirjoituksia on kommentoitu jo vuonna 1998.
Mitä mieltä olette Esa Aurtovan kirjoittelusta? Henk. kohtaisesti koen nuo älyvapaat tekstinpätkät todella tarpeettomiksi tässä newssiryhmässä.Esa- Mitä mielessäsi liikkuu kun kirjoitat moisia? En osaa ymmärtää sinunlaisiasi, jotka ovat suorastaan hulluja jonkin pedofilian tai sadomasokismin perään. Sadomasokismin pidän kuitenkin hyväksyttävämpänä kuin pedofilian, vaikka kumpaakaan en hyväksy. Perustele, Esa, pedofilianmyönteisyyttäsi (tai jopa hakuisuuttasi) oikein selvällä suomen
kielellä.
Saresma lainaa Bmad:ia innokkaasti esittämällä, että bmad:in kirjoitukset edustavat tyypillistä maskulinismia. 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Esa "tervetuloa vittuun" Aurtova. ROTFLMAO Milloinkahan Tiina Aleksandra Sihvosta analysoidaan sukupuolten moninaisuuden edustajana?

Anonyymi kirjoitti...

"MASKULINISTIBLOGIN SUKUPUOLIMAISEMA FEMINISTIDYSTOPIANA JA KOLONIALISTISENA PASTORAALINA "

Mitä helvettiä tämä edes tarkoittaa? Voin sanoa olevani kohtuu fiksu ihminen joka on tekemisissä "oikean" tieteen kanssa ja tämä feministien sanojen keksiminen ja johtopäätösten vetäminen netin kommentti osastolta pistää joka kerta vihaksi kun tietää, että tämä on täysin verovaroin rahoitettua hommaa, kun yliopistoilta leikataan ja väitetään, että Suomen tulevaisuus kärsii.. ei kärsi jos vaikka nämä feministit potkitaan ulos kaupan kassoille.

Anonyymi kirjoitti...

Mitä mitä! Valehteleva feministi!!! Kutsukaa lehdistö!

Anonyymi kirjoitti...

"Saresma lainaa Bmad:ia innokkaasti esittämällä, että bmad:in kirjoitukset edustavat tyypillistä maskulinismia. "

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ansainnut olen meriittini.

En muista/allekirjoita edes kunnolla noita maskulistiaikoja. Mutta silti olin Henryn, Jorman ja Vortacin kanssa melko tasaiseen tahtiin tuuttaamassa maskulistista diskurssia, ja feminismi(hype)tietoutta niin, että feminismiä uskalletaan laajemminkin arvostella vrt. sanomalehtiensivujen kommenttiosiot. Nykyisin en juurikaan jaksa perustaa maskulistista väittelyistä. Nelikymppisenä ei todellakaan kiinnosta edes 13 vuotiaat. :-D