torstaina, heinäkuuta 20, 2006

ATM:lle nainen

Treffi-ilmoitus ja neuvoja siihen liittyen:
Ota noi kuvat heti pois. Tämä ei ole loukkaus tai että yrittäisin lytistää teidän itsetuntoanne, tämä on neuvo jonka annan kuvat nähtyäni. Tässä minun vinkkejä millä voisit parantaa markkinoitasi.

Ensinnäkin kuvat on otettu vanhemmillasi, olet yli 30-vuotias joten väkisinkin tulee mieleen että olet peräkammarin poika, sitä naiset ei halua. Kuvissa teillä on jotenkin jännittynyt ja kylmä katse.

vaatteet kannattaa viedä kierrätykseen. Ei tule kalliiksi käydä hankkimassa siistit vaatteet esim. Dresmanistä. Ostat istuvat farkut ja kauluspaidan, siellä on se kamppanjakin, ota 3, maksa 2.

Laita nämä uudet vaateet päällesi, ota ystäväsi mukaan kameran kera ja menkää ulos. Koita olla mahdollisimman rento ja anna ystäsi ottaa useita kuvia. Jos sinulla on naisystävä joka voisi auttaa kuvien valinnassa se jo helpottaisi, hän voisi auttaa sinua valitsemaan kuvia joissa silmäsi ja koko olemuksesi "kutsuisi naista luokseen", nyt tuntuu karkottavan kylmällä katseella.

Me molemmat tiedetään että olet lievästi ylipainoinen. Profiilissasi lukee normaali, mikäli haluat olla normaalipainoinen valitset toisen näitä, tai molemmat.
1) Liityt esim. painonvartijoihin ja alat syödä terveellisesti
2) Alat urheilla niin että hikoilet oikein kunnolla 3-5 kertaa viikossa.

Olen ollut samassa kunnossa (paino) kuin sinä, olen vähän pidempi mutta painoin samanverran. Itse en ollut valmis luopumaan hyvästä ruuasta joten aloitin liikunnan. Kävin pelaamassa salibändyä, sulkapalloa ja punttiksella n. 4 kertaa viikossa, vähintään kumminkin 3, se on minimi. Laihduin alle 80 kiloon ja olo parani huomattavasti, en ollut koko ajan väsynyt. Sen lisäksi naiset alkoivat kiinnittää enemmän huomiota joten itsetuntoni nousi kohisten.

Hanki töitä, ihan tosi. Jos ei töitä löydy niin alat katsella esim. mol.fi ja siellä kursseja työttömille. Mikä tahansa on parempi kuin tylsämielinen elämä. Sinun kohdalla tyttömyyttä on jatkunut yli puoli vuotta, nyt riittää perkele, jos haluat naisen hankit töitä tai menet koulutukseen. Ei enää tekosyitä ettei töitä löydy, sinä löydät! Kun teet työhakemusta, pyydä ystävältäsi apua oikeinkirjoitukseen. Niin minäkin olen tehnyt.

Panosta kirjoitukseen, poista hymiöt. Ihan tosi, koita edes yrittää kirjoittaa vähän selkeämmin. Minä tiedän että kirjoituksessani on virheitä, yritän kumminkin kirjoittaa niin selkeästi kuin osaan. Olen ollut aina surkea kirjoittaja, se mikä minua on auttanut on lukeminen. Aloin lukemaan historian kirjoja ja olen huomannut tämän uuden harrastuksen avulla että kirjoitustaitoni on ehkä hieman parantunut. Keskittymiskykyni on myös huomattavasti parempi kuin ennen joten suosittelen, koitat muistella vuosilukuja niin muistisikin paranee. Laita aivosi töihin.

Muistutat hyvin paljon erästä ystävääni joka ihmettelee kun ei saa naisia. Olen antanut hänelle vinkkejä miten minun saumani naismarkkinoilla on triplaantunut mutta ystäväni ei ole ottanut neuvosta, hän edelleenkin valittaa. Haluatko sinä olla valittaja? Haluatko olla se joka jää tanssiravintolassa yksin pöytään? Vastaat varmaan et, kukapa haluaisi, se ettet jää yksin vaatii töitä, nyt on kysymys siitä haluatko tehdä töitä? Onko sinusta siihen? On jos vain haluat, se on sinusta kiinni!

Ei kommentteja: