maanantaina, elokuuta 07, 2006

Naislogiikan kukkasia

Nainen 1:
Poikaystäväni on koko reilun 3 vuoden seurustelumme ajan kehunut kuinka olen hänestä kaunein maailmassa. Olen uskonut häntä ja kivalta on tuntunut kuulla näin. Tänään hän sitten paukautti, että on valehdellut kokoajan, koska jos olisi kertonut totuuden, että minua kauniimpia naisia on, olisin todennäköisesti jättänyt hänet.
Kysyin sitten, keitä hän esim. pitää kauniimpana kuin minä, ja hänestä näyttelijät, mallit jne. on kauniimpia. Loukkaannuin todella pahasti!
Nainen 2:
kyllä todella törkeetä! Et voi luottaa poikaystävääsi, koska hän voi valehdella sinulle muissakin asioissa. Onneksi tuo asia kuitenkin selvisi. Ajattelepa sitä, missä muissa asioissa hän voi sinulle valehdella.

Myös minun poikaystäväni on minulle sanonut nuo samat sanat, mutta uskon häntä, koska hän on luonteeltaan rehellinen, eikä minulla ole mitään syytä epäillä hänen sanojaan. Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja vasta nyt alan uskoa häntä tuossa asiassa, sillä olen aika epäileväinen luonteeltani.
Nainen 3:
luin tän sun kirjotuksen, ja raivo nousi pintaan!mua niin ärsyttää just tollaset miehet!!siis juurikin naiset mitä nähdään päivittäin lehdissä, tv;ssä..ei ole olemassa!?vai onko monellakin teistä sen näköisiä ystäviä??vaikka aina on jankutettu siitä sisäisestä kauneudesta, niin jos rakastat toista ihmistä,hänen luonnettaan,nauruaan ja kaikkea mahdollista, niin se tekee hänestä maailman kauneimman omissa silmissäsi, vaikka hän ei muiden mielestä olisikaan mikään komistus/kaunistus.
Apua ATM:lle.

Ei kommentteja: