Mainoksesta valittaneet kansalaiset ihmettelivät, että mainoksesta ei selviä, mihin nuorukainen juuri sillä hetkellä tarvitsee rohkeutta. Tarvitseeko hän sitä uskaltaakseen loukata naista? Vai tarvitseeko hän rohkeutta käyttääkseen naista hyväkseen?
HS-keskustelu:
-Mainoksessa hyväksikäyttöä ja loukkaamista näkevät taitavat kertoa enemmän itsestään kuin mainoksesta.
- Mainostaja on selvästi hakenut mielikuvaa tilanteesta, jossa nainen kysyy klassisesti esimerkiksi Fast Show -komediasarjasta tuttuun tyyliin "Näyttääkö pyllyni isolta tässä mekossa?" Rohkeutta mies tarvitsee ko. tilanteessa vastatakseen rehellisesti. Viittaus ei vain valitettavasti ole kaikille auennut.
'Take Courage' beer ad banned
2 kommenttia:
En pikaisesti hakien onnistunut mainosta YouTubesta löytämään.
Toinen kielletty olutmainos tosin löytyi : )
http://www.youtube.com/watch?v=L11fQ6-QTIc&NR=1
Viime vuonna kohuttiin Ginekselle tehdystä koemainoksesta.
Lähetä kommentti