The word "slut" is a weapon women use against other women in an attempt to lower their competitors' perceived' perceived social value.
Women have a powerful interruption mechanism known to pickup artists as the anti-slut defense (ASD). Not only do women prefer to avoid having others perceive them as sluts, but they also want to avoid he discomfort of feeling like a slut. So a woman's highly calibrated ASD circuit acts as an interrupt mechanism to help her avoid this fate.
Be aware of others in proximity, as their presence alone may influence the behavior of the woman you are trying to kiss.
Plausible Deniability
A woman will rarely do anything during the pickup that makes her feel responsible for what may happen between the two of you. To whatever degree she feels responsible, her anti-slut defense will be activated.
Thus she has a need for plausible deniability. For example, if you were to say to her, "Hey, let's go back to my place and have sex," she would have to say no, even though she wanted to say yes, because saying yes would make her responsible for what is happening—which she can never be.
But if instead you were to say, "Hey, let's stop by my place on the way o that party; I have to show you my tropical fish," now she has an excuse and plausible deniability to stop by your place and then—oopsie!—-have sex with you. "One thing led to another..."
This is why serendipity is so romantic. After all, if it was meant to bethen how can it be her fault? Who is she to deny Fate?
torstaina, huhtikuuta 16, 2009
The Mystery Method
The Anti-Slut Defense
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
3 kommenttia:
Ruotsi: E-pillereitä alle 15-vuotiaille määrääville syyteHammarstrand sanoi, ettei hän epäröisi syyttää e-pillereitä näin nuorille määrääviä avunannosta raiskaukseen.
Lama ja stressi ajavat naiset pois?:
Viimeinen nainen lähtee pörssiyhtiön johdosta
Mitenköhän suhtauduttaisiin miehille suosivaan kauppaan, jonka osakkeita saisivat ostaa vain miehet:
Ruotsiin naisia suosiva verkkokauppaRuotsissa on lanseerattu verkkokauppa vain bisnesnaisille, kertoo taloussivusto e24. Verkkokaupan johtajan mielestä kuluttajat voisivat suosia naisten yrityksiä samaan tapaan kuin suositaan vaikkapa luomua.
Kansainvälisesti toimiva Sisbiz.se on kauppapaikka yrityksille, joissa ainakin puolet on naisen omistuksessa. Sivulla myydään erilaisia tuotteita, musiikkia ja palveluita sekä markkinoidaan tapahtumia.
Itse Sisbizin osakkeita myydään vain naisille. Periaatteena on, että vain naiset saavat ansaita verkkokaupasta rahaa. Noin 50 yrittäjää on tehnyt sopimuksen Sisbizin kanssa.
Toimitusjohtaja Margaretha Lindbäck Hansson tähtää Sisbiziä suurten kansainvälisten verkkokauppojen joukkoon.
- Kun naisten talous vahvistuu, myös heidän valtansa ja vaikutusmahdollisuutensa lisääntyvät, toimitusjohtaja sanoo.
Verkkokauppa myy muun muassa futuristisia taalainmaanhevosia ja hopeaseppäkursseja.
YLE Uutiset
Lähetä kommentti