tiistaina, maaliskuuta 27, 2007

Naisten omituiset riidat

Junakohtaus raportoi eräästä polttavasta riidan aiheesta, minä bongasin toisen.

Halpa nainen??
Alkoi taas vaihteen vuoksi kiukuttamaan eräs ystäväni ja hänen tapansa ilmaista asioita. Käymme ikuisuuskinaa pukeutumisestani, josta ei varmaan koskaan päästä yhteisymmärrykseen.

Käytän paljon hameita, olen käyttänyt monta vuotta. Ensimmäisen minihameeni ostin 14-vuotiaana ja sen jälkeen niitä on kaappiin kertynyt useampikin. Lyhyet hamet on ollut aina mun juttu, ne vaan tuntuu omilta. Kyseinen ystävätär ei ole asiaa puolitoistavuotisen ystävyytemme aikana oppinut käsittämään, ja siitä riittääkin aina huomauteltavaa.

Koskaan hän ei suoraan sano, että minä näytän halvalta, toteaapahan vaan että naiset jotka käyttävät sellaisia vaatteita (mitä minulla milloinkin on päällä,) näyttävät halvalta. Nousee toisinaan iso kiukku pintaan asian takia. Kukaan muu ystävistäni ei ikinä ole sanonut mitään vastaavaa.

Joten mitä minun pitäisi tehdä?? Pukeudunko jatkossa säkkiin aina kun tapaan kyseisen neidin?? Vituttaa vaan kun toisinaan olisi siitäkin suusta ehkä kiva kuulla jtn muutakin kun paheksuntaa.....

Naisten vastauksia:
  • Se on vaan kateellinen kun sulla on niin hyvät sääret.
  • Ja kun viihdyt hameissa parhaiten niin mitä väliä toisen mielipiteellä.
  • No mikä kaveri tollanen on? Ei todellakaan kannata välittää mokomista paskapuheista. Jos se vielä sanoo siitä niin et vaan reagoi mitenkään, vaihdat puheenaihetta yms. Kyllä se loppuu. Tai itselläni varmaan jäis näkemiset aika vähiin.
  • Mua alkoi tosissaan kiukuttaa sun puolesta - ja vähän omastakin. Halpuus on naisen korvien välissä, ei hameen helmassa, missä kohtaa se sitten sijaitseekaan merenpintaan nähden.
  • Olen lähestulkoon sanaton...Se on törkeää arvostella ihminen vaatetuksen perusteella. Se on törkeää arvostella ihmisen vaatetusta.
Kuva halpuudesta.

Minun on miehenä vaikea käsittää tuota väittelyä. Kuvan perusteella kyseisen naisen pukeutuminen näyttää ainakin halvalta siinä merkityksessä, mitä minä sanalla ymmärrän tarkoitettavan. Jos kerran pukeutuu halvasti, niin miksei sitä voi vain myöntää. Ja koko keskustelu näyttää pyörivän sen ympärillä, että halutaan osoittaa, että ei välitetä sen halvaksi sanoneen naisen mielipiteestä. Miksi sitten ollaan niin tuohtuneita, jos mielipiteestä ei välitetä? Mielipiteestä välittämättä oleminen tarkoittaa sitä, että sille ei lotkauteta korvaansa. Voisiko joku nainen valaista tuota naisten väittelyjen logiikkaa?

Ei kommentteja: